לראשונה בישראל: אסדת דייג תוקם בלב הים

אסדות – לא רק לגז אסדת דייג תוקם בלב הים כחלק מפרויקט חקלאות ימית חדש מול חופי אשדוד. הפרויקט החדשני יביא לתוספת של אלפי טון דגי ים לשוק הישראלי ויקל על המצוקה שנוצרה בשל התדלדלות הדגה

פרויקט חקלאות ימית רחב היקף שיוקם מול חופי אשדוד יכלול בפעם הראשונה בישראל אסדת דייג, שתהיה מרכז לוגיסטי לניהול של חוות הדגים. הפרויקט החדשני ישתרע על שטח של 6000 דונם ויאפשר הרחבה משמעותית של גידול דגי הים.

תוכנית הפרויקט הוכנה על ידי האדריכל אורי הראל מחברת א.ב. מתכננים, המתמחה בפרויקטים בתחומי החקלאות והתעשייה. היא כוללת הקמת כלובים שיופעלו בטכנולוגיות מתקדמות במרחק של כ-10 ק"מ מהחוף במטרה למזער השפעות סביבתיות. במקרה של מזג אויר סוער ניתן יהיה להשקיע את הכלובים כדי שהדגים לא יפגעו.

הפרויקט החדש הוא בשורה לחובבי דגי הים שסובלים בשנים האחרונות מהתדלדלות הדגה ויביא לתוספת שנתית של אלפי טון, בעיקר של דגי דניס, לשוק הישראלי וצמצום הצורך ביבוא מחו"ל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך