ד"ר לסרי: "הסבב הזה אמור כנראה להיות ממושך ועלינו לשמור על רמת עירנות גבוהה"

ראש העיר פרסם הנחיות ביטחון בסיום הערכת מצב בחמ"ל העירוני, ואחרי לילה קשה של ירי טילים לעבר ישובים בדרום. ד"ר לסרי: "אשדוד חזקה ומאוחדת. הקפידו לפעול לפי ההנחיות ושמרו על עצמכם".
ראש העיר בהערכת המצב.

ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי, פרסם הודעה בסיום הערכת המצב בעירייה בעקבות הירי המאסיבי מעזה.

ד"ר לסרי: בסיום הערכת מצב בחמ"ל העירוני, ואחרי לילה קשה של ירי טילים לעבר ישובים בדרום, אני מבקש לחדד מספר מסרים כדי להבטיח שאנו עושים הכל בשמירה על חיי התושבים. במיוחד, שהסבב הזה אמור כנראה להיות ממושך ועלינו לשמור על רמת עירנות גבוהה:

1. אין לצאת מהבית שלא לצורך חיוני.
2. בהישמע אזעקה יש להיכנס למרחב מוגן תוך 45 שניות ולהישאר שם 10 דק. אם אין ממד בבית יש לצאת לחדר המדרגות ולרדת קומה אחת מהקומה העליונה ביותר ולא בקומת הכניסה לבניין.  אם אתם ברחוב, יש לתפוס מחסה, לשכב באופן מלא ולהגן על הראש עם הידיים.  ראינו גם בירי על אשקלון הבוקר שאלו הנחיות מצילות חיים! אני מפציר בכם לנהוג בהתאם.
3. במקרה של נפילה חל איסור מוחלט על הגעה לזירת אירוע. זה מסוכן עבורכם ומונע מכוחות ההצלה לעשות את עבודתם החיונית . אשדוד חזקה ומאוחדת. הקפידו לפעול לפי ההנחיות ושמרו על עצמכם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך