הסטוריה: הפועל אשדוד מחזיקת גביע המדינה בכדוריד 2021

קבוצת הכדוריד של פועל אשדוד זכתה בגביע לאחר ניצחון 30:29 על מכבי ראשל"צ לאחר הארכה. זו הפעם הראשונה בתולדותיה שהיא זוכה בגביע המדינה. אולג בוטנקו המאמן: "מתרגשים מהזכייה למועדון ולעיר". לו אקסבורד נבחרת למצטיין המשחק.

הישג ענק והיסטורי לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד. לראשונה בתולדותיה היא זכתה בגביע המדינה בכדוריד. אשדוד גברה לאחר הארכה על מכבי ראשל"צ 30:29.

אשדוד שזכתה באליפות בשנת 2019, הגיעה לגמר בשנה שעברה מול מכבי ראשל"צ, אבל בגלל הקורונה הגמר לא נערך. הערב, שני, המשחק נערך ואשדוד עשתה היסטוריה. לו אקסבורד, שכבש את שער השיוויון שהביא להארכה, נבחר לשחקן המצטיין של הגמר.

אולג בוטנקו מאמן הפועל אשדוד: מתרגשים מהזכייה למועדון ולעיר. אנחנו מאושרים. לאורך כל המשחק הצלחנו לפתוח פעם אחת שני שערים הפרש. להצדיע למכבי ראשון קבוצה מצוינת. כנראה מה שיש בתוך השחקנים שלי זה משהו מנטאלי שמביא אותם למקומות טובים. אשדוד מתקדמת צעד צעד ואני שמח שאני בתהליך הזה".

גם ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, התפנה במהיום העמוס באירועי ביטחון לאחר הירי של חמאס על ישראל לברך את הקבוצה: ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי ״הפועל אשדוד״ בכדוריד מחזיקת גביע המדינה. לצד המתח הבטחוני, רגע היסטורי קטן ושמח לעיר אשדוד- בפעם הראשונה, קבוצת הכדוריד "הפועל אשדוד" זכתה בגמר גביע המדינה! כבוד גדול ותודות להנהלת הקבוצה בראשות עופר קושמרו האגדי, המאמן אולג בוטנקו והשחקנים הנהדרים. אשדוד גאה בכם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך