רועי משפתי ימשיך בשער גם מול באר שבע

השוער בלט במשחק מול קרית-שמונה. ג'ראפי הפצוע יהיה בסגל כי עומר אגוזי בבידוד. רן בן שמעון: ״יאנחנו משחקים נגד קבוצה שבזמן האחרון נראית טוב.
משפתי.

מ.ס אשדוד נערכת לקראת המשחק בשני מול הפול באר שבע, (20.15, הי"א). אשדוד עם ניצחון במשחק הזה יכולה להבטיח מעשית את המקום באירופה. רועי משפתי ימשיך בשער. משפתי שהיה מצוין מול קרית-שמונה קיבל מחמאות על משחקו. יואב ג'ראפי הפצוע יהיה בסגל בגלל שהשוער השליש,י עומר אגוזי, בבידוד. גיל כהן שחוזר מפציעה עשוי לחזור לסגל. חמודי כנעאן בצהובים ולא יישחק.

רן בן שמעון המאמן התייחס למשחק ואמר: ״יאנחנו משחקים נגד קבוצה שבזמן האחרון נראית טוב, עוברת תהליך שיפור כך שזה הופך את המשחק הזה למאוד קשה, מאתגר אבל אנחנו באים מוכנים. באר שבע מגיעים אליו שונה וזו סיטואציה שונה לחלוטין. ראינו כבר שאין קשר בין איך הגענו לקבוצות לבין איך יהיו התוצאות הבאות מולן, המשחק נגד באר שבע הוא בפני עצמו ונרצה לבוא מוכנים״.

רועי גורדנה הקשר: ״ראינו את התוצאה של מכבי פתח תקווה ואנחנו רוצים לסיים את הנושא הזה של המקום השלישי. נקווה שנבוא מוכנים, דרוכים, לעשות תוצאה טובה ולחתום את המקום השלישי. הכל בידיים שלנו כמו שרן אומר אז נקווה לעשות את העבודה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך