יום שני לפנתאון של הספורט באשדוד

יום כזה עוד לא היה בספורט באשדוד. קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד יכולה לזכות בגביע מדינה היסטורי (20.00, מטרו ווסט רעננה) כשתשחק מול מכבי ראשל"צ. ולדי קופמן פורש - ולא ישחק בגמר במדי אשדוד. קבוצת הנשים בכדורסל של מכבי בן בנות אשדוד יכולה לזכות באליפות במשחק מספר 4 בחוץ מול מכבי ר"ג ( 18:00, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס) וקבוצת הכדורגל של מ.ס אשדוד יכולה להבטיח מעשית את מקומה באירופה במשחק מול באר שבע (20.15, הי"א).
מ.ס אשדוד (צילום: טל אקוקה)

איזה יום צפוי לנו בשני. הספורט באשדוד עשוי לרשום את היום הזה כאחד הימים הגדולים ביותר של הספורט בעיר. כששלוש קבוצות יכולות לרשופ הישגים שחלקם היסטריים וחלקם לא היו כבר זמן רב.

זה יתחיל כשקבוצת הנשים בכדורסל של מכבי עירוני רמת גן תארח מחר ( 18:00, שידור ישיר בערוץ 5 פלוס) את מכבי בן בנות אשדוד למשחק הרביעי בסדרת גמר הפלייאוף של ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל. המאזן כרגע בסדרה הינו 1:2 לקבוצה של המאמן עדן ענבר וניצחון נוסף של אשדוד יעניק לה את תואר האליפות לעונת 2021 ויביא לגזירת הרשתות באולמה הביתי של רמת גן.

מכבי בן בנות אשדוד.

זה יימשך עם גמר גביע המדינה בין הפועל אשדוד למכבי ראשל"צ שייערך מחר (20:00, מטרוווסט רעננה). אשדוד בהופעה היסטורית תנסה לרשום עוד רגע שיא בתולדות המועדון, עם הנפת גביע ראשונה. מכבי ראשל"צ תרצה לזכות בגביע בפעם ה-13, והמפגש הזה הוא כאמור מסקרן על רקע היריבות הספורטיבית ומעברי השחקנים בין הקבוצות בשנים האחרונות (ולדי קופמן, עומר גרא ורם טורקניץ מצהוב לאדום, ודור קלדרון ושרון שלם שזכו עם אשדוד באליפות ושבו למכבי ראשל"צ, כמו גם המאמנים אולג בוטנקו מאשדוד שזכה בשני גביעי מדינה עם מכבי ראשל"צ, וג'ו מתתיה ממכבי ראשל"צ שהספיק לשחק גם באדום). בשורה לא טובה לאשדוד לפני המשחק. ולדי קופמן – שחקן נבחרת ישראל לשעבר יאלץ להחמיץ גמר נוסף, ומודיע שהוא פורש בעקבות פציעה קשה בברכו.

אולג בוטנקו חוגג את האליפות ההיסטורית של אשדוד מול מכבי ראשון לפני שנתיים. צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד.

בשעה 20.15 באיצטדיון הי"א, תארח מ.ס אשדוד את הפועל באר שבע למשחק בפלייאוף העליון. ניצחון של מ.ס אשדוד יביא לפער של 7 נקודות מהמקום הרביעי, שאולי גם הוא יוביל לאירופה, ויבטיח כנראה מעשית את העפלה למפעל אירופי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך