"יהיה מיוחד עבורי להביא לאשדוד גביע"

מאמן הפועל אשדוד, אולג בוטנקו, מתכוננן למשחק גמר הגביע מול מכבי ראשל"צ ביום שני בוטנקו: "יש התרגשות, לאשדוד אין עדיין את התואר הזה, ואנחנו מאוד רוצים להשיג אותו. הגמר הזה הוא נקודת ציון חשובה למועדון".
אליפות היסטורית הוא הביא לאשדוד, גם גביע? בוטנקו. (צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד).

מכבי ראשל"צ והפועל אשדוד ייפגשו ביום שני (20:00, מטרווסט רעננה) בגמר גביע המדינה. לצהובה מראשל"צ, שהיא גם מחזיקת הגביע המכהנת למעשה מאז ההנפה האחרונה ב-2019, זו הזדמנות להניף את הגביע ה-13 בתולדות המועדון. לזו מאשדוד – זו תהיה הופעה היסטורית, וצ'אנס לרשום עוד רגע שיא מרגש – אחרי הזכייה ההיסטורית באליפות מול מכבי ראשל"צ לפני שנתיים.

מאמן הפועל אשדוד, אולג בוטנקו התראיין לאתר הרשמי של איגוד הכדוריד. בוטנקו מבין את חשיבות המעמד לאשדוד, שבניגוד לראשל"צ מדובר בהיסטוריה ולא עוד גביע לארון.

אולג, איך אתה רואה את יחס הכוחות?

"מכבי ראשל"צ משחקת כדוריד טוב. היא בנויה טוב, עם שילוב נכון של שחקנים ותיקים וצעירים. יש לה הגנה מאוד אגרסיבית. ראו את זה במשחקים האחרונים שלה. יש לה כל מה שקבוצת צמרת צריכה. אני לא מסתכל אחורה למשחקים שהיו בינינו. נכון שניצחנו, אבל הגמר זה משחק ספציפי, שונה מאוד ממשחקי הליגה, והקבוצות יתכוננו לדברים מאוד נקודתיים. יש כמובן שאלות, כמו איך הפגרה של הנבחרת והעובדה שתקופה ארוכה הקבוצות לא שיחקו תשפיע עליהן. איך? מצד אחד שחקנים נחו, בעיקר שחקני מכבי. מצד שני, בלי משחק תקופה – אז אולי ייקח קצת זמן בפתיחת המשחק להוריד את החלודה, אבל אני מעריך שיתפתח משחק טוב בסופו של דבר".

איך אתה רואה את היריבות הספורטיבית שנוצרה בין המועדונים בשנים האחרונות?

"זו יריבות ספורטיבית, שמאוד משמחת אותי, בטח שאין שום דבר רע בין המועדונים, כך שמדובר במאבק נקי שעושה טוב לכדוריד. זה בהחלט מעניין שיש שחקנים שהיו פה ועכשיו שם, וגם מאמנים. זה מוסיף צבע, אבל באמת כל מה שהיה עד עכשיו בשבילי זה היסטוריה. זה משחק נקודתי, בשתי הקבוצות מאוד מחכים לו אחרי שהגמר בעונה שעברה לא נערך, ואני מקווה בשביל הקהל שייזכו למשחק טוב ומעניין".

עד כמה צמאים באשדוד להניף את הגביע הראשון?

"יש התרגשות, לאשדוד אין עדיין את התואר הזה, ואנחנו מאוד רוצים להשיג אותו. זה מורגש ככל שהמשחק מתקרב. זה ישמח אותנו מאוד אם נצליח. ברמה האישית, כמאמן, תואר הוא תואר, וזה לא משנה איפה אתה נמצא, אבל אין ספק שזה יהיה מיוחד עבורי להביא לאשדוד גביע אחרי הזכייה ההיסטורית באליפות".

משפט לסיכום.

בוטנקו: "אנחנו מאוד מצפים למשחק הזה, הגמר הזה הוא נקודת ציון חשובה למועדון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך