4 שניות מסיום העונה – צפו בסל הניצחון שהשאיר מכבי אשדוד במאבק העלייה

שגיב דוד קלע את השלשה המנצחת כ-4 שניות לסיום במשחק השני בסדרת רבע הגמר מול עפולה בחוץ, וקבע כי ההכרעה תעבור לאשדוד. הפסד של אשדוד היה גומר לה את העונה ומשאיר אותה עונה נוספת בליגה הלאומית

ואז הגיע שגיב דוד. מכבי אשדוד עמדה 4 שניות בפני הדחה מהפלייאוף בליגה הלאומית בכדורסל והישארותה עונה נוספת בליגה שממנה היא כבר רוצה לחזור לליגת העל.זה נגמר 83:81 (1:1 בסדרה) לאשדוד.

זה היה משחק ענק מול עפולה בחוץ, שנגמר עם החטאה על הבאזר של קרון דשילדס, לאחר קאמבק אדיר של מכבי אשדוד שהצליחה לייצר ריצת 15-1 בסוף הרבע השלישי ותחילת הרבע האחרון. שגיב דוד קלע את השלשה המנצחת כ-4 שניות לסיום שושלחת את הסדרה למשחק שלישי ומכריע באשדוד.
הדולפינים הצליחו להתגבר על 25 נקודות של תומר כהן, שקיבל גביע לפני המשחק על בחירתו לתגלית העונה, ועל פיגור דו ספרתי ברבע השלישי.כמו במשחק הקודם, הקבוצה המקומית פתחה נהדר. הפועל עפולה נהנתה מיכולת אדירה של ג'ימי הול שהוביל את קבוצתו ליתרון 7:21. האורחים נעזרו בבילי מקשפרד כדי לסגור את הרבע הראשון בפיגור 13:24 בלבד. מקשפרד המשיך ביכולת הטובה גם בפתיחת רבע השני ועם שלשה של נועם לייש הפער ירד ל-30:34. תומר כהן הגיב עם שלשה חשובה וג'ימי הול סיפק סל ועבירה בדרך ל-15 נקודות ב-15 דקות. נועם לייש הגיב עם עוד שלשה ושלומי הרוש עם שלשה נוספת חתם את המחצית ב-42:45 בלבד לעפולה.
גם בפתיחת הרבע השלישי לא היה למכבי אשדוד תשובות לג'ימי הול ותומר כהן הצטרף אליו עם שלשה – 50:55 לעפולה, 5 דקות לסוף הרבע השלישי. האחרון החזיר לקבוצתו את היתרון הדו ספרתי, והרבע השלישי נגמר ב-59:65 לאחר 5 נקודות רצופות של הדולפינים. האורחים המשיכו את המומנטום והשלימו ריצת 15-1 בדרך ליתרון 69:66. גוני יזרעאלי וג'ימי הול עצרו את המומנטום והלוח הראה 78:78, 2 דקות לסיום. ריבאונד התקפה חשוב של דורנד סקוט העלה את מכבי אשדוד ליתרון 79:78, 40 שניות לסיום. קרון דשילדס הגיב בחדירה וג'ימי הול היה יכול לקרב את הביתיים לניצחון אבל החטיא פעמיים מהקו ומנגד שגיב דוד העניש בשלשה – 83:81. קרון דשידלס לקח אחריות אבל החטיא שלשה ושלח את מכבי אשדוד לחגוג.
הרבו להפועל עפולה: תומר כהן (6/10 לשלוש) 25 נק', ג'ימי הול (14 ריבאונדים) 23 נק', קרון דשילדס (8 ריבאונדים, 8 אסיסטים) 12 נק', דין ויינר 8 נק'.
הרבו למכבי אשדוד: בילי מקשפרד (22 ריבאונדים) 24 נק', נועם לייש 14 נק', שלומי הרוש 11 נק', ג'ורדן כהן 10 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך