בסיוע עיריית אשדוד: מתנדבי מד"א הצלה דרום חזרו למקום האסון בהר מירון

שבוע אחרי האסון הנורא בהר מירון, חזרו אמש (חמישי) מתנדבי מד"א-הצלה דרום אשר היו במירון בליל ל"ג בעומר במשימת האבטחה הרפואית תחת מגן דוד אדום בישראל לערב חיזוק וגיבוש במירון

המסע שאורגן על ידי הצלה דרום בשיתוף עם המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות בעיריית אשדוד החל בהר מירון בשיחה שנמסרה על ידי רב הארגון הרב משה בונים מינץ שליט"א שחיזק בדברי אמונה ועל החשכות שממנה מגיע אור גדול, לאחר שיחת החיזוק של הרב התפללו המתנדבים תפילת ערבית במתינות על ציונו של רבי שמעון בר יוחאי ומשם ירדו למדרגות שבו קרה האסון הנורא אותו מקום בו טיפלו המתנדבים בפצועים וההרוגים אך לפני שבוע.

דמעות נשפכו כמים בזמן שהמתנדבים קראו במקום פרקי תהילים לרפואת הפצועים הרבים והדליקו 45 נרות לעילוי נשמת 45 הנפטרים באירוע הקשה תוך שהם משחזרים את אותו ערב נורא לפני שבוע ומתחזקים יחד בשירות ותחינות ובאמונה שלמה שאף על התמהמה עם כל זה אחכה לו.

הרב משה בונים מינץ שליט"א – רב הצלה דרום ישב יחד עם המתנדבים וחיזק את רוחם ברגעים קשים אלו תוך שהשיחה מועברת בשידור חי לכלל מתנדבי הארגון בכל רחבי הדרום.

הרב מיכאל שוורץ – יו"ר הצלה דרום ביקש מהמתנדבים להגביר את פעילותם ולהמשיך בהצלת חיים לעילוי נשמת 45 הנפטרים במירון בבחינת 'והחי יתן אל ליבו' והודיע למתנדבים כי הארגון רכש 10 מכשירי דפיברילטורים חדשים תרומת קהילת עדת ישורון בשיקגו אשר יחולקו בימים הקרובים למתנדבים ברחבי הדרום.

בסיום המסע התיישבו המתנדבים לארוחת ערב במסעדת מענדיס בצפת, המתנדבים הודו לסמנכ"ל הארגון מאיר אשכנזי על ארגון הערב לצד פעילותו הברוכה במעגל השנה .

צילום: דוברות מד"א-הצלה דרום

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך