פרצה לדירה, נבהלה מהאזעקה וכשניסתה להימלט נעצרה ע"י המשטרה

מחר יוגש כתב אישום כנגד אישה שפרצה לבית פרטי בעיר אשדוד לאחר שזו נעצרה ,ולא בפעם הראשונה, ע״י משטרת אשדוד של מרחב לכיש.

ביום חמישי האחרון דווח למוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי על פריצה לבית פרטי ברחוב תרשיש באשדוד. בעל הבית ומשפחתו לא היו בבית אותה עת שכן היו בדרכם מחופשה באילת. באמצעות אפליקציה ייחודית, אזעקה שפעלה ומצלמות אבטחה הבין שפרצו לו לבית בשעת מעשה. הוא דיווח למשטרה, ובמקביל הזעיק שכן בכדי לבדוק את הדירה.

בתוך מספר דקות הגיעו למקום בלשי משטרת אשדוד והחלו בביצוע סריקות בדירה ובסמוך אליה. ״זיהינו אותה ברחוב במרחק של כמה מאות מטרים מהדירה שפרצה. להערכתנו היא נבהלה מהאזעקה ונמלטה מבלי שהצליחה לקחת יותר מדי חפצים בעלי ערך״. מספר בלש ממשטרת אשדוד שלקח חלק במעצר. מאוחר יותר כשצפו החוקרים בסרטון מצלמות האבטחה, הם הבינו כי היא נכנסה ויצאה דרך החלונות של הבית.

בעת מעצרה התנגדה החשודה, ניסתה לתקוף את השוטרים ולנשוך את אחד מהם. לאחר שנעצרה נלקחה לחקירה במשרד התשאול של משטרת אשדוד. בהמשך התברר כי היא כבר נעצרה בעבר, השתחררה ממאסר ובניגוד לצו שופט ברחה מהוסטל בו שהתה.
עם סיום החקירה הוארך מעצרה של החשודה (בת 36) ואמש הוגשה הצהרת תובע. מחר צפויים להגיש כנגדה כתב אישום בבית משפט השלום באשקלון באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל. בין סעיפי האישום: התפרצות לדירה וניסיון תקיפת שוטרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך