אות "עשות משפט ואהבת חסד" מטעם לשכת עורכי הדין הוענק היום לעיר אשדוד

האות הוענק לעיר אשדוד על הצטיינותה בהנגשת סיוע ויעוץ משפטי לכל תושב ותושבת החפצים בכך. ד"ר לסרי: "הנגשת המשפט והזכויות – באופן אקטיבי - לכל אדם באשר הוא, הינה הבסיס לחוסנה של חברה וקהילה".
צילומים: שמואל דוד.

במעמד מרגש בהשתתפות עו"ד אבי חימי ראש לשכת עורכי הדין, השופטת בדימוס דליה דורנר יו"ר ועדת השופטים, עו"ד יורם סגי זקס – יו"ר החטיבה החברתית של לשכת עו"ד, מר חיים ביבס יו"ר מרכז השלטון המקומי בישראל ומכובדים נוספים, הוענק אות 'עשות משפט ואהבת חסד' לראש עיריית דר' יחיאל לסרי.

האות הוענק לעיר אשדוד על הצטיינותה בהנגשת סיוע ויעוץ משפטי לכל תושב ותושבת החפצים בכך, ועל שילוב פעילות משמעותית בקידום תחום ההתנדבות ברשות ובישראל. אשדוד נבחרה כעיר הזוכה ע"י וועדה ציבורית בראשות כב' השופטת דליה דורנר (שופטת ביהמ"ש העליון בדימוס), ועפ"י קריטריונים מקצועיים שבחנו את הפעילות ההתנדבותית הקיימת ברשות וכן דרכי הנגשת המשפט ברשות לזקוקים לסיוע משפטי, היקפה, ייחודיותה, תרומת הרשות והתושבים לה ומידת הקידום והשיפור של ההתנדבות והמעורבות החברתית והנגשת המשפט בה לאורך זמן.

ראש העיר ד"ר לסרי ואבי חימי ראש לשכת עורכי הדין.

ראש העיר דר' יחיאל לסרי הדגיש כי "הנגשת המשפט והזכויות – באופן אקטיבי – לכל אדם באשר הוא, הינה הבסיס לחוסנה של חברה וקהילה, ועל אחת כמה וכמה לזקוקים לכך. עיקרון האקטיביות בהנגשה הינו הבסיס לשירות מוצלח לתושב כמו גם חובה ערכית שלנו כמשרתי ציבור וכבני אדם.  אני מבקש להודות לעו"ד אבי חימי ראש לשכת עורכי הדין, השופטת בדימוס דליה דורנר יו"ר ועדת השופטים, עו"ד יורם סגי זקס – יו"ר החטיבה החברתית של לשכת עו"ד, מר חיים ביבס יו"ר מרכז השלטון המקומי בישראל, לחברי הגב' רונית צור מנהלת מינהל השירותים החברתיים, למר עומר אונגר מנהל האגף לשירותים חברתיים, לגב' חנה בן איון מנהלת המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות ולעוד עובדים רבים, לאלפי המתנדבים ובהם מאות מתנדבים בתחום המשפט, על תרומתכם העצומה לתושבי העיר".

"חברי הועדה וחברי לשכת עורכי הדין נוכחו לדעת, כי באשדוד, המורכבת מפסיפס אנושי חברתי מרתק, פועלים מגוון רחב של תוכניות ומיזמיים התנדבותיים עם זיקה משפטית – חברתית, הנותנים מענה לאלפי תושבים" אמרה והוסיפה הגב' רונית צור מנהלת המינהל לשירותים חברתיים "שנים רבות אנו מניחים לבנה על לבנה כדי לבצר את חוסנם של התושבים ושל הקהילה בעיר וזאת באמצעות מגוון מענים שהבולטים בהם הינם ההתנדבות והתנדבות בתחום הסיוע המשפטי ומיצוי הזכויות. אני רואה בהתנדבות ובסיוע המשפטי כמו גם המיצוי זכויותיו של הפרט ערך עליון, ולשם מכוונת פעילות המינהל והעיריה בכל תחומי הפעילות והחיים בעיר".

חנה בן איון מנהלת המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות בעירייה הוסיפה "כעיר וכחברה אנו גאים לשמש מודל לערים נוספות, ונמשיך לפעול במלוא מרצנו לקדם את ההתנדבות, את ההתנדבות בתחום המשפט והזכויות ואת הנגשתם לכל אחת ואחד מתושבי העיר. אני מבקשת להודות לראש העיר דר' יחיאל לסרי, לגב' רונית צור מנהלת המינהל לשירותים חברתיים, לעומר אונגר מנהל האגף לשירותים חברתיים, לעובדות המעולות של המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות ובעיקר לכם מנהלי ארגונים והעמותות ומתנדבים יקרים על תרומתכם העצומה לתושבים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך