נתקע עם כסא הגלגלים הממונע שלו, מנכ"ל עיריית אשדוד חילץ אותו

אלי סבאן שיתף פוסט כיצד מנכ"ל העירייה, אילן בן עדי וחבריו, עזרו לו במצוקה שלו: "אני רוצה להודות לאילן וחבריו לקבוצת הרכיבה על שטרחו ועזרו לי להיחלץ מהמצב".
אלי סבאן לא ישכח את העזרה שקיבל היום, חמישי ממנכ"ל עיריית אשדוד אילן עדי וחבריו. את פוסט התודה המרגש הוא פרסם ברשתות החברתיות.
אלי סבאן כתב: ברצוני לשתף אתכם. היום בבוקר נתקעתי בשדרות תל חי עם כיסא הגלגלים הממונע שלי. לאחר ניסיונות שלי ושל בתי להזיז את הכיסא בצורה ידנית אך ללא הועיל. ישבתי על הכיסא אובד עצות ובחוסר אונים בשמש הקופחת. לפתע ראיתי שמתקרבים אלי קבוצת רוכבי אופניים וחשבתי לעצמי "אלו יהיו המלאכים שלי". כשהתקרבו אלי נוכחתי לדעת שמנכ"ל עיריית אשדוד, אילן בן עדי, בקבוצה זו. כששמעו על הבעיה הציעו את עזרתם ללא כל היסוס, דאגו להעביר אותי לכיסא אחר וביחד ארבעתם הרימו את כיסא הגלגלים שלי,ששוקל 140 ק"ג וסחבו אותו לביתי. אני רוצה להודות לאילן וחבריו לקבוצת הרכיבה על שטרחו ועזרו לי להיחלץ מהמצב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך