עפולה הבית

אבד יתרון הביתיות ברבע הגמר סל בלאומית למכבי אשדוד לאחר שנוצחה בבית 69:62.
מכבי אשדוד חולמת לחזר לליגת העל בכדורסל. אבל היום, שלישי, היא התרחקה מהמטרה לאחר שהפסידה בביתה לעפולה ברבע הגמר סל 69:62, והיא רחוקה משחק אחד מהדחה.
היורדת מליגת העל פתחה נהדר את המשחק, אלא שבהמשך הפועל עפולה התעוררה ועם מטווח שלשות הצליחה לחזור למשחק, ואף להוביל ברבע השלישי. ברבע האחרון הפועל עפולה קלעה קלעה 6 נקודות ב-7 דקות, ומכבי אשדוד כבר עלתה ליתרון 59:62. מאותו רגע, הקבוצה של עופר רחימי נתקעה בהתקפה ונכנעה לצמד הזרים של הפועל עפולה שהובילו ריצת 10-0 בשלוש הדקות האחרונות בדרך לניצחון ענק במשחק הראשון של הסדרה.
מכבי אשדוד פתחה נהדר את המשחק – דורנד סקוט קלע מחוץ לקשת ומיד לאחר מכן שגיב דוד הוסיף מהלך של סל ועבירה בדרך ליתרון 4:16 לאחר 4 דקות. רביב פיטשון הוסיף 4 נקודות ברצף והפער גדל ל-4:21, ובסוף הרבע הראשון 9:21. גם בפתיחת הרבע השני ההגנה של מכבי אשדוד היתה במיטבה – ג'ימי הול התקשה לייצר והלוח הראה 17:25, 6 דקות למחצית. מנגד, ההתקפה של הביתיים לא בלטה עד שדולב דראפיץ' קלע שלשה קריטית. פעולות נהדרות של תומר כהן, כולל שלשה גדולה קבעו 31:31 במחצית.
תומר כהן פתח את הרבע השלישי עם עוד שלשה, ונועם מטלון הוסיף אחת משלו – 39:33 להפועל עפולה. גם קרון דשילדס קלע מחוץ לקשת, אך מכבי אשדוד התאוששה עם ריצת 2-9 וצימקה ל-45:42. עד סוף הרבע היתרון של העפולאים גדל ל-53:46. הצהובים עלו בטירוף לרבע האחרון והחזיקו את הפועל עפולה על 6 נקודות ב-5 דקות – 59:57 לאורחים, 4 דקות לסיום. שלשה אדירה של דורנד סקוט קבעה מהפך וארתור רוזנפלד בחדירה קבע 59:62. קרון דשילדס וג'ימי הול קלעו 6 נקודות ברצף מהקו וחטיפה של הראשון הולידה סל של ג'ימי הול – 67:62 לעפולה,37 שניות לסיום. מכאן, מכבי אשדוד לא הצליחה לייצר נקודות ואיבדה את הביתיות בסדרה.
הרבו למכבי אשדוד: בילי מקשפרד 14 נק', רביב פיטשון, דולב דראפיץ', דורנד סקוט ושגיב דוד 9 נק' כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך