עוקץ, איומים, גז מדמיע, שוקר ופצוע אנוש. הסיפור המלא מאירוע הדריסה אמש באשדוד

הסיפור הבא כאילו יצא מדרמת פשע. עוקץ של תושב אשדוד לכאורה, הוביל את הנעקץ לשלוח אליו 2 צעירים שיאיימו עליו. כאשר אחד הצעירים ניסה להימלט הוא דרס בטעות את חברו שנפצע אנוש. הסיפור המלא
משטרת תנועה בלילה

משטרת ישראל עדיין חוקרת את התקרית אמש בה נדרס ונפצע באורח אנוש צעיר, ברחוב יד איתמר בעיר, כאשר החשד היה כי הדורס (20) תושב ירושלים, דרס במתכוון את הצעיר לאחר מריבה, אולם הסיפור שונה לחלוטין והנדרס הינו חברו של הדורס שניסה להימלט מ א תושב אשדוד ופגע ככל הנראה בטעות בחברו.

הכל החל לפני מספר חודשים, אז לפי החשד עקץ א' תושב אשדוד, את י תושב ירושלים ועקץ ממנו כספים במרמה לכאורה על פי טענתו של י. כשראה י שא' אינו מתכוון להחזיר לו את כספו, שלח אליו על פי החשד מספר בחורים צעירים שהיכו את א' וריססו אותו בגז מדמיע.

לאחר המקרה שלח א' קללות ואיומים ל י' והודיע לו שהוא "לעולם לא יראה את הכסף". אמש יצא א' בערב מביתו ברחוב יד איתמר בעיר, וראה שני צעירים שנראו לו חשודים ועלה בו החשש ש י' שוב שלח אליו אנשים. תוך שניות ספורות הבין שצדק והוציא שוקר חשמלי מכיסו כשהתוקף מצידו לא טמן ידו בצלחת וריסס את א' בגז מדמיע, בעוד חברו מחכה לו ברכב.

לאחר שניטרל בעזרת השוקר את מחזיק הגז מדמיע, פנה א' לחברו של התוקף שישב בסקודה סופרב, שבר לו את המראה וניסה לתקוף אותו בעזרת השוקר. מהבהלה הרבה ניסה החשוד בדריסה להימלט מהמקום ודרס בטעות את חברו שנפצע אנוש. המשטרה ממשיכה בחקירת המקרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך