החשוד בדריסת חברו אמש באשדוד נעצר לאחר חקירת משטרה

התפתחות בחקירת המשטרה סביב אירוע הדריסה אמש שהתרחש באשדוד

במשטרת ישראל הודיעו הבוקר כי בהמשך לאירוע הדריסה אמש בעיר אשדוד, החשוד (20, ירושלים) שעוכב תחילה לחקירה בחשד שפגע עם רכבו בקורבן שפונה במצב קשה מאוד, נעצר בתום חקירתו, והיום יובא בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו. נסיבות האירוע שהוביל לפגיעה עדיין בחקירה.

כזכור, אמש הודיעו בדוברות מד"א כי בשעה 21:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על גבר שנפגע מרכב, ככל הנראה במהלך קטטה בחניון בניין מגורים באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא אשדוד גבר כבן 25 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית.

החובשים הבכירים במד"א אוראל אסולין ומשה פולבש סיפרו: "כשהגענו למקום הפצוע שכב לכוד מתחת לרכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעות קשות בגופו. ברגעים הראשונים ותוך כדי הטיפול הרפואי ניסינו להרים את הרכב בעזרת ג'ק ללא הצלחה ובעזרת לוחמי האש שהוזעקו למקום חילצנו את הפצוע, העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה."

מזירת התאונה הקשה באשדוד צילום: דוברות איחוד הצלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך