הפועל אדומים אשדוד עלתה לליגה הלאומית

אשדוד גברה על מכבי יפו קביליו 1:2 לאחר שפיגרה 0:1 ועלתה ללאומית, למרות שנותר משחק אחד לסיום הפלייאוף. הבעלים רוני חג'ג': "הלב ניצח". 1500 אוהדים משתי הקבוצות הגיעו למשחק.
עלו. הקהל של הפועל אדומים אשדוד.

קבוצת הפועל אדומים אשדוד עשתה היום, שישי, היסטוריה כשעלתה לליגה הלאומית.

אשדוד שיחקה במשחק בו חזו 1500 אוהדים משני המחנות, כשהיא יודעת שתיקו יעביר את ההכרעה למשחק הבא, האחרון בפלייאוף העליון, ואם תנצח בו הוא תעלה. אבל היא השיגה ניצחון בתוספת הזמן ועלתה מידית מאחר והובילה בנקודה על יפו.

גם הקהל של יפו הגיע ובגדול.

יפו הייתה הראשונה לכבוש. היא כבשה בדקה ה-70 יונתן פרבר בעט כדור מחוץ לרחבה שפגע בשחקן אשדוד וחדר לרשתו של  אריאל מסיקה.אבל כעבור 4 דקות שוער יפו בן וולבסקי עשה טעות ששווה הייתה לאשדוד עלייה. הוא שמט כדור פשוט, אפילו פשוט מאוד, ויסוי אסייג דחק מקרוב פנימה 1:1.יפו לחצה לכבוש ולהעביר את הכרעה אליה, אבל במתפרצת בדקה ה-96, מסר טל איילה לאוהד אדלשטיין שכבש וקבע – הפועל אדומים אשדוד בלאומית. יפו תצטרך כנראה לנסות ולעלות מהמקום השני.

רוני חג'ג' הבעלים של הועל אדומים אשדוד: "זה לא היה משחק כדול של שתי הקבוצות, אבל מה שניצח את השמחק היום היה הלב הגדול".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך