אסון במירון: 44 הרוגים ו-150 פצועים בטרגדיה בלתי נתפסת במירון

טרגדיה איומה בל"ג בעומר: 150 בני אדם נפצעו ו-44 נהרגו באירוע הטראגי בהר מירון • משפחות קורבנות האסון טרם קיבלו את ההודעה על מותם • נבדק האם יש הרוגים מאשדוד
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

טרגדיה במירון: 44 בני אדם נמחצו למוות הלילה כתוצאה מדוחק רב במהלך ההילולה השנתית בהר מירון. 150 בני אדם נפגעו באסון. מחקירה ראשונה של המשטרה עולה כי מאותחוגגים במתחם ההדלקה של תולדות אהרון – נפלו אחד על השני. הפצועים פונו לבתי החולים בצפון ובאזור ירושלים.

"מדובר באחד האסונות האזרחיים הקשים ביותר שידעה מדינת ישראל" – אמר הלילה מנכ"ל מד"א אלי בין עם סיום פינוי הפצועים והנפגעים לבתי החולים. "אתמול בבוקר השתתפנו בתרגיל גדול שהובילה משטרת ישראל ולא תיארנו שנמצא את עצמנו באירוע כל כך מורכב וקשה".

במשטרה הוסיפו: "אנו מודעים לניסיונות של בני משפחה וקרובים לנסות ולהשיג סלולרית את יקיריהם שנמצאים באזור מירון ומבהירים שבכל אזור ההר ישנה בעיית קליטה סלולרית שלא מאפשרת הוצאה וקבלה של שיחות. המשטרה עוסקת כעת בפינוי הקהל מההר על גבי אוטובוסים וכלי תחבורה נוספים. מוקד 110, מוקד המידע של משטרת ישראל עומד לרשותכם ובו תמצאו פרטים לגבי פינוי ההר, בתי החולים אליהם הגיעו הפצועים, טלפונים חיוניים ונעדרים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך