שיווק נכון באינטרנט: איפה כדאי להשקיע תקציבים?

כל בעל עסק יודע שכיום שיווק באינטרנט הוא דבר בסיסי וחשוב מאוד. בעוד שבעבר הפלטפורמות הרלוונטיות עבור שיווק התמקדו בעיקר בעיתונות, ברדיו, בשלטי חוצות, בחלוקת פליארים ועוד

הרי שכיום ידוע שעסק שאין לו נוכחות באינטרנט הוא עסק שפשוט נשאר מאחור בכל הנוגע לשיווק ולפרסום שלו. האינטרנט מהווה את הכלי החזק ביותר כיום לצורך שיווק ופרסום עסקים, ניתן למצוא באינטרנט כיום מגוון פלטפורמות שונות שבהן ניתן לפרסם כל עסק. הבחירה בפלטפורמות הנכונות לצורך פרסום העסק שלכם יכולה להפוך את העסק שלכם לעסק רווחי שקהל לקוחות גדול מעדיף לבחור בו על פני המתחרים שלו.

היכן כדאי להשקיע תקציב בשיווק באינטרנט?

שיווק נכון באינטרנט חייב לבוא לידי ביטוי בפלטפורמות הנכונות שבו קהל היעד שלכם נמצא. כך לדוגמא: אם קהל היעד של העסק שלכם הוא לקוחות עסקיים, שיווק בלינדקאין הוא השיווק הרלוונטי לכם. אם קהל היעד של העסק שלכם הוא קהל צעיר, האינסטגרם הוא המקום לשווק בו את העסק שלכם. הפייסבוק הוא גם פלטפורמה חיונית מאוד לצורך שיווק עסקים. חשוב מאוד להשקיע תקציב שיווק בצורה נכונה בהתאם לפלטפורמות באינטרנט שבו ניתן למצוא את קהל היעד שלכם. את מרבית תקציב השיווק שלכם כדאי למקד בקידום אורגני בגוגל. מדוע? מאוד פשוט. מרבית האנשים אשר מעוניינים למצוא כיום מוצר, שירות, מידע או עסק כלשהו, יחפשו אותו באמצעות גוגל. לאחר הקלדת שאילתת חיפוש, יופיעו בפניהם תוצאות. מבין התוצאות הללו הם כמובן יעדיפו לבחור את התוצאות האורגניות הראשונות שגוגל מציע להם שכן, הם יודעים שהאלגוריתם של גוגל מספק את התוצאות האיכותיות והמדויקות ביותר בהתאם לשאילתת החיפוש שלהם, בתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל. על כן, עסק שמעוניין שלקוחות פוטנציאלים יבחרו להיכנס לאתר שלו לאחר שהם מבצעים חיפוש גוגל ובהתאם לכך, יבחרו דווקא בו כנותן השירות שלהם או דווקא במוצרים שלו על פני מוצרים או שירותים של עסקים מתחרים, חייב לקדם את האתר שלו באופן אורגני בגוגל בצורה מקצועית ואיכותית ולדאוג שהאתר שלו יופיעו בהתאם לשאילתת חיפוש רלוונטית בגוגל בין תוצאות החיפוש האורגניות הראשונות.

למה לא קידום ממומן?

ישנם בעלי עסקים שתוהים מדוע כדאי להם לבחור בקידום אורגני בגוגל על פני קידום ממומן ובכן, חשוב מאוד שתבינו שמרבית אנשי השיווק כיום מאמינים שקידום אורגני עדיף על קידום ממומן וזאת מפני שמרבית הגולשים שמחפשים משהו בגוגל, ידעו כיצד לזהות תוצאות ממומנות וכיצד לזהות תוצאות אורגניות ויעדיפו את התוצאות האורגניות שמופיעות להם מתוך ידיעה שמדובר על תוצאות אמינות יותר שיספקו להם את מבוקשם בצורה מדויקת יותר. מחקרים רבים מגלים כי מודעות ממומנות בגוגל אדס מקבלות פחות תנועה מאשר תוצאות אורגניות.

יחד עם זאת לא מעט עסקים עדיין לא בוחרים בקידום אורגני. מדוע? לרוב הם לא מבינים שקידום אורגני הוא תהליך שהתוצאות שלו לא נראות בטווח הקרוב. כלומר, התוצאות של קידום אורגני אינן מיידיות. חשוב מאוד להבין שמדובר על תהליך קידום שלוקח זמן לראות את התוצאות שלו. בשל העובדה שבעלי עסק בטוחים שהם יראו תוצאות קידום אורגני באופן מידי, כאשר הם מגלים שהתוצאות לא מיידיות הם מתייאשים ובטוחים שהקידום האורגני לא באמת יעיל. אולם, חשוב מאוד להבין מראש שמקדם מקצועי יכול להעניק לאתר שלכם את התוצאות הטובות ביותר בגוגל וכל שעליכם לעשות זה פשוט להיאזר בסבלנות.

כיצד מתבצע קידום אורגני בגוגל?

תהליך קידום אורגני בגוגל הוא תהליך שהמטרה שלו היא לגרום לאתר האינטרנט להיות מדורג כמה שיותר גבוה על ידי אלגוריתם החיפוש של גוגל ובהתאם לכך, לגרום לו להופיע בין תוצאות החיפוש האורגניות של גוגל כאשר גולש שמהווה לקוח פוטנציאלי של העסק מקליד שאילתת חיפוש רלוונטית. כיצד עושים את זה? מתאימים את האתר לדרישות האלגוריתם של גוגל? האלגוריתם צריך לזהות שמדובר על אתר איכותי ולכן יש לבצע חקר מילות מפתח מקצועי ולשלב את מילות המפתח הרלוונטיות בתוך תוכן איכותי שמעניק ערך לגולש בתוך האתר, יש לעצב חווית משתמש באתר, לבחור בכתובת URL  ידידותית למשתמש, ליצור היררכיית תוכן נכונה באתר, לבנות קישורים איכותיים הן באתר והן מחוץ לאתר, לשלב מאמרי אורח בשם החברה בבלוגים שונים,  להתאים את האתר למובייל ולכל הדפדפנים ועוד. אין ספק שתהליך קידום אורגני חייב להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

כיצד תבחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר עבור קידום אורגני בגוגל

אם אתם תוהים כיצד תבחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר עבור קידום אורגני לאתר שלכם, חשוב מאוד שתדעו שעל אף שכיום ניתן למצוא לא מעט חברות שמציעות שירותי קידום אורגני, לא כל חברה אכן תעניק לכם את התוצאות הטובות ביותר בתחום ועל כן, טרם אתם בוחרים את החברה הרלוונטית לכם בדקו כמה דברים:

ראשית כל, חשוב מאוד שתבדקו שמדובר על חברה אמינה שניתן לסמוך על אנשי המקצוע שבה.

שנית, חשוב מאוד שתוודאו שמדובר על חברה שיכולה להעניק לכם תוצאות טובות בתחום קידום אורגני לאתר שלכם. כיצד תעשו את זה? תבדקו איזה אתרים החברה קידמה ומהו המיקום שלהם בגוגל.

כדאי מאוד לקבל מקולגות, חברים או בני משפחה שנעזרו בשירותיה של חברה כזאת או אחרת המלצות על החברה.

כדאי מאוד לבחור בחברה אשר יש לה מוניטין בתחום וכן, ידוע כי יש לה ותק משמעותי בתחום וניסיון משמעותי.

אם אתם מחפשים מעוניינים לדעת כיצד לחלק את תקציב השיווק שלכם באינטרנט בצורה הטובה ביותר, כדאי מאוד להתייעץ עם חברה לקידום אתרים הידועה כאמינה ומקצועית.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך