משאית ה"שמחה" של גמ"ח חסדי מאור מאיר תחלק הפתעות לילדים בל"ג בעומר

המשאית תסתובב (החל מ-17.30) בשכונות העיר אשדוד, ביום חמישי הקרוב ל"ג בעומר. יחולקו פרסים והפתעות לילדי אשדוד בחינם. הכל לזכרו של מאור מאיר ז״ל.

אם תראו מחר משאית באזור מגוריכם שממנה בוקעת מוסיקה והאנשים שנוסעים בה מחלקים הפתעות לילדים, תדעו שמשאית "השמחה" של גמ"ח חסדי מאור מאיר הגיעה גם אליכם.

משאית גמ"ח ״חסדי מאור מאיר״ תעשה שמח בשכונות העיר אשדוד, ביום חמישי, מחר, בל"ג בעומר. יחולקו פרסים כמו גם אלף ארטיקים , אלף טרופיות, אלף חטיפים, 200 כדורגל ועוד מלא הפתעות חינם לילדי אשדוד. הכל לזכרו של מאור מאיר ז״ל.

מאור מאיר בן שמעון ז"ל.

הגמ"ח הוקם לזכרו של מאור מאיר, בנו של מנהל הגמ"ח שמעון בן שמעון, שנפטר בתאונה והוא רק בן 16. לאחר התאונה התברר כמה תרם מאור מאיר מזמנו ומכספו לאחרים ללא שום תרומה. הוריו ומשפחתו בראשות שמעון בן שמעון החליטו להמשיך את דרכו של מאור, ומאז במשך עשור הם עושים פעילות גמילות חסדים וצדקה למען אנשי אשדוד ובעיקר ילדי העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך