גמר הפלייאוף בכדורסל נשים מתחיל בחמישי

אשדוד מגיעה לסדרת הגמר עם המאמן עדן ענבר שהחליף את המאמן גלעד כץ. עד כה נפגשו הקבוצות 3 פעמים במסגרת הליגה הסדירה. רמת גן ניצחה במחזור החמישי ואילו אשדוד ניצחה בשני המפגשים הבאים.
דניאל אדאמס וקיילה הילסמן. (צילום: מנהלת ליגת אתנה לנשים בכדורסל).

קבוצות הנשים בכדורסל של מכבי בן בנות אשדוד ומכבי עירוני רמת גן יפתחו מחר (יום חמישי, 29.4) את סדרת גמר הפלייאוף של ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל לעונת 2020/2021, שתיערך בשיטה של הטוב מחמישה משחקים.

אשדוד מגיעה לסדרת הגמר עם המאמן עדן ענבר שהחליף את המאמן גלעד כץ. רמת גן מגיעה למשחק עם המאמן רועי לזר שהוביל עד כה את קבוצתו לעונה מצוינת עם זכייה בגביע המדינה ווינר לנשים בכדורסל ועם העפלה לסדרת גמר הפלייאוף.

עד כה נפגשו הקבוצות 3 פעמים במסגרת הליגה הסדירה. רמת גן ניצחה במחזור החמישי 68:78 ואילו אשדוד ניצחה בשני המפגשים הבאים 68:69 במחזור ה-14 ו-54:65 במסגרת משחקי המחזור ה-2 בפלייאוף העליון, בו שיחקה בשורות רמת גן קיו וואלס, שהחליפה את נטישה היידמן.

לקראת פתיחת הסדרה נציין את אחד המאצ'ים מעניינים שצפויים להיות בין דניאל אדאמס לקיילה הילסמן שמובילות את הפלייאוף במדדי יעילות וריבאונדים ומצטיינות במדדי צבירת הנקודות ואחוזי קליעה ל-2 נקודות.

אשדוד מגיעה למשחק עם אלכסיס פיטרסון, קאדיג'ה קייב, דניאל אדאמס, מאי דיין, יערה יצחקי, ירדן דנן לאה פורביס, נועה זליבנסקי ותמר קופילביץ. רמת גן מגיעה עם סגל הכולל את טל לב, אלכס הארדן, קיילה הילסמן, קיו וואלס, מדיסון שה, תמר בר גל, עידן שלוש ועדי אלטמן. בשלב זה לא ברור אם עדן רוטברג תשחק מחר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך