9 חודשי עבודות שירות לחיים בן שבת מאשדוד שדקר את אור אינברום

בן שבת הורשע בפציעה בנסיבות מחמירות וישלם בנוסף פיצוי של 2500 ש"ח לאור אינברום כיום שחקן מכבי פ"ת

לאחר למעלה משנתיים נגזר אמש דינו של חיים בן שבת בן 27 מאשדוד שדקר את שחקן מכבי פ"ת כיום, אור אינברום. בן שבת הורשע בעבירה של פציעה בנסיבות מחמירות וירצה 9 חודשי עבודות שירות.

תחילתה של הפרשה היא ב-1 בינואר 2019, סמוך לשעה 6:20 בבוקר, התקבלה קריאה במוקד מד"א לכיש על אירוע דקירות ברחוב אבן עזרא באשדוד. חובשים ופארמדיקים העניקו לפצוע טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן פינו אותו במצב בינוני לבית החולים אסותא באשדוד. עד מהרה התברר כי מדובר באינברום, מי שבאותם ימים היה כדורגלן בית"ר ירושלים והנבחרת הצעירה של ישראל, והיום משחק במדי מכבי פתח תקווה.

מספר שעות לאחר הדקירות עצרה המשטרה מספר חשודים, אך בסופה של החקירה הוגש כתב אישום רק נגד בן שבת. מהחקירה עלה כי בליל האירוע יצאו וחבריו לבלות בפאב מקומי. לאחר מכן, אחד מהם נסע לאסוף שתי צעירות עמן הגיע לדירתו של אינברום. בשלב מסוים הבחין אחד הנוכחים כי אחת הצעירות הינה אחותו של חברו. לכן ביקש ממנה לצאת מהדירה ובהמשך הסיע אותה יחד עם הצעירה השנייה לדירה של אחת מהן. בהמשך ירדו אינברום וחברו למטה וכעבור כעשר דקות הגיע הנאשם יחד עם אדם נוסף ברכב ב.מ.וו השייך לבן שבת. על רקע לא ברור פרץ סכסוך בין אינברום לבין בן שבת, שבשיאו נדקר הכדורגלן פעמיים.

בית המשפט גזר על בן שבת מאסר בפועל תוך הפעלת מאסר מותנה בן שמונה חודשים, חלקו בחופף וחלקו במצטבר – כך שבסך הכל ירצה תשעה חודשי עבודות שירות. כמו כן הוטלו עליו מאסרים מותנים, התחייבויות כספיות ופיצוי של 2,500 שקל לאינברום. בנוסף נקבע כי יהיה בפיקוח שירות המבחן למשך שנה.

קרדיט צילום: אתר ההתאחדות לכדורגל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך