ההצלחה של העסק שלך מתחילה באשדוד

האגף לקידום עסקים ותעשייה משיק תכנית חלוצית לקידום עסקים קטנים בעיר ומסייע להם, ללא תשלום, להצטרף לעולם הדיגיטלי באמצעות חנות מקוונת בקניון דיגיטלי ייעודי ⦿ ד"ר יחיאל לסרי: "מדובר במהלך שהוא חלק בלתי נפרד מההתמודדות עם היציאה ממשבר הקורונה אל עתיד של תנופה וצמיחה" ⦿ המצטרפים ייהנו מליווי צמוד ומסיוע של האגף

באשדוד יש כ-14 אלף עסקים ומדיניות העירייה היא לחזק ולשמור על הישרדותם בשוק התחרותי. לפיכך, זה שנתיים רצופות שהעיר הוכרזה ע"י משרד הכלכלה כעיר הידידותית ביותר לעסקים בישראל, ואף הרחיקה לכת בפעילותה כאשר גיבשה לפני כשנה וחצי תכנית מיוחדת, המנצלת את עוגניה הכלכליים של העיר לביסוסה כמובילה לאומית בתחום המסחר המקוון ולמשוך אליה תעשייה עתירת ידע.

כבר בתקופת הקורונה העירייה הציעה לבעלי העסקים להצטרף למגרש המשחקים העסקי של המאה ה-21 – זירת עסקים מקוונת! לפתוח 'חנות מקוונת' משלהם וליהנות ממגוון כלי הסיוע שמציעה 'תכנית 360 לעסקים' אשדוד. הודות למהלך שיצא לדרך בהנחיית ראש העיר, עסקים רבים הקימו פלטפורמה מקוונת, שהפכה למודל ארצי ממנו למדו רשויות רבות בישראל. המהלך אפשר לצרכנים לרכוש בנוחות גם בתקופות סגר ובכך גם לתמוך בעסקים המקומיים.

כעת, עיריית אשדוד עולה שלב ובעזרת מומחים בכירים למסחר מקוון (כמו, תימור גורדון שהקים וניהל את "יד2", כיהן כמנכ"ל של "עזריאלי.קום" וחטיבת הדיגיטל של קבוצת "פובליסיס"), היא משיקה קניון דיגיטלי עירוני שמותאם אישית לצרכים וליכולות של בעלי העסקים המסורתיים. "מדובר בגישה חינמית לפלטפורמה מתוחכמת ובנוסף, העירייה מצמידה 'סיירת עסקים'צוות מלווים שיסייעו לעסקים לפתוח חנות מקוונת, לנהל אותה ולחשוף אותה משמעותית לקהל לקוחות. הצוות, שגויס על ידי האגף לקידום עסקים ותעשיה ומרכז הצעירים "כיוונים", מונה כ-20 בנים ובנות שחיים ונושמים מסחר מקוון ושיווק דיגיטלי" אומר בן שמחון ו מציין כי את הצוות הכשירו טובי המומחים ויועצי האגף: ניר קורן – מומחה לחדשנות בעיריות ולעסקים הקטנים, גיא היימן – מנהל מעו"ף מחוז אשדוד במשרד הכלכלה, דניאל עיאש – ראש צוות חדשנות של אשדוד מטעם קרן בלומברג, בכירים בחברות איקומרס בינ"ל ועוד.

באגף מסבירים כי סיירת העסקים של אשדוד תגיש פתרונות וסיוע לשלל אתגרים העומדים בין בעלי עסקים קטנים להצלחה במסחר מקוון. "בעוד שהפלטפורמות והארגונים הקיימים בשוק מציעים כיצד למכור באופן מקוון, באשדוד מציעים הקמה וניהול מוצלח של חנות דיגיטלית בלי רקע דיגיטלי, והצגת כלים יעילים להתחרות על תשומת הלב של הלקוחות" אומרים באגף ומודים

למרכז 'כיוונים' בראשות אתי לוגסי, ולמנהל קידום עסקים עילאי שפירו, מתמחה במסחר מקוון, על הקמה והכשרת צוות ברמה הגבוהה ביותר ואנחנו מאמינים ביכולת שלו להצליח במשימה.

 

הקניון הדיגיטלי של אשדוד ashdod.shop, היא זירת מסחר המציעה למוכרים ולקונים שירות על בסיס מיקום גאוגרפי תוך שהוא מאפשר להתרשם ממגוון רחב של מוצרים בעצירה אחת והגעה רק לחנויות אשר מוכרות מוצרים שעניינו אותנו. זירה זו תסייע לגייס לקוחות חדשים גם מסביבה גיאוגרפית רחוקה, באמצעות הקפדה על סטנדרט גבוה של הצגת המוצרים ועיצובם באתר. באגף רואים במודל זה את גלגל ההצלה הכלכלי בתקופה שלאחר הקורונה ומבטיחים כי גם הפעם אשדוד מציעה בשורה גדולה לצמיחה והתפתחות. בן שמחון קורא לבעלי העסקים ליצור קשר וליהנות משירות שלא קיים בשום מקום אחר, ומבטיח "תנו לצוות שלנו את הזמן והסבלנות הנדרשים ותראו כי מי שירצה להצליח – יצליח".

בהתייחסותו ל'קניון הדיגיטלי', אמר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "חוסן קהילתי מתחיל בערבות הדדית ואת זאת מיישמת אשדוד בתמיכה בעסקים באמצעות האגף לקידום עסקים ותעשייה. אשדוד הפכה למודל ארצי עבור רשויות רבות ואני קורא לכל בעלי העסקים בעיר ליהנות משירות חדש שיממש את הפוטנציאל שלהם. זהו מהלך מסייע ליציאה ממשבר הקורונה לעבר עתיד של צמיחה. זה גם העת לצרוך תוצרת מקומית ולחזק את קהילת העסקים האשדודית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך