המקום השני עובר בעכו

הליגה הלאומית בכדורסל נכנסת לשבוע של הכרעות. היום, שלשי, יתקיים המחזור הלפני אחרון וביום שישי תינעל העונה הסדירה כשכל המשחקים יתקיימו בשעה אחידה (14:00). מכבי אשדוד תצא לעכו (19.00), ואם תנצח תסיים שנייה את העונה הרגילה.
צילום: @אלעד עילאי

כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה הרגילה, קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד רוצה לשמור על המקום השני בטבלה ועל יתרון הביתיות.

הליגה הלאומית בכדורסל  נכנסת לשבוע של הכרעות. היום, שלישי, יתקיים המחזור הלפני אחרון ובעוד שלושה ימים, ביום שישי, תינעל העונה הסדירה כשכל המשחקים יתקיימו בשעה אחידה (14:00). מכבי אשדוד צריכה עוד ניצחון אחד להבטיח את המקום השני בפלייאוף. היא תצא לעכו (19.00 ואם תחזור משם עם ניצחון תבטיח זאת.

ניצחון אחד בששת המשחקים האחרונים מציב את הפועל עכו/מטה אשר בעמדה לא הכי נוחה לפני פתיחת הבית התחתון. בשני ההפסדים האחרונים ספגה הקבוצה לפחות 100 נקודות, כשהיא מקבלת תרומה דלה יחסית מאמיט וויליאמס. במחזור שנועל את העונה הסדירה תפגוש העולה החדשה עוד קבוצת צמרת – עכו/מטה אשר.

מנגד, מכבי אשדוד רחוקה כאמור ניצחון אחד בלבד מהבטחת המקום השני. אשדוד חזרה מרעננה עם ניצחון והאריכה את הרצף שלה לשלושה ניצחונות. נועם לייש נמצא בכושר קליעה נהדר מחוץ לקשת ודייק ב-13/23 השלשות האחרונות שזרק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך