בגלל סכסוך על רעש: כתב אישום כנגד תושב אשדוד החשוד בהצתת רכבה של שכנתו

אסיר אזוק באזיקים

כתב אישום הוגש אתמול נגד תושב אשדוד, בחשד שהצית את רכבה של שכנתו בעקבות סכסוך שפרץ בין השניים. כפי שנחשף היום (שני) לראשונה, הצתת הרכב בחניון הבניין תועדה, מה שהוביל לכך שבבית המשפט השלום בבאר שבע האשימו אותו בחבלה והצתת רכבה של שכנתו.

מכתב האישום עולה כי הסכסוך המתמשך בין הנאשם ושכנתו, נבע מכעס של הנאשם על רעש שלכאורה נבע מבית השכנה – והפריע לו בדירתו. בימים שקדמו להצתה, הנאשם קילל את השכנה ובני ביתה, ואף איים עליהם בדרכים שונות. עוד לפני האירוע הוציא נגדו בית המשפט השלום באשדוד צו למניעת הטרדה מאיימת, בשל אותו סכסוך.

כתב האישום מתאר את כל השתלשלות האירועים שהובילו להצתת הרכב של השכנה, מסוג "שברולט ספארק". לפי המתואר, בשעה 21:15 יצא הנאשם מהבניין לרכבו שחנה בחניית הבניין, אז נסע והחנה את רכבו בחנייה הנמצאת בסמוך. לאחר שחנה, יצא מרכבו, החליף את הבגדים שלבש, כיסה את ראשו בכובע ואת פניו במסכת קורונה והחל לצעוד חזרה לכיוון בניין המגורים.

לאחר מכן, לפי כתב האישום, חזר הנאשם לחניית הבניין וניגש אל הרכב החונה, כשהוא אוחז בידו בבקבוק ובו חומר דליק. הנאשם היכה בידיו בשמשות הרכב במטרה לנפץ אותן, ולאחר שלא הצליח שפך את הנוזל הדליק על חלקו הקדמי של הרכב ועל גג הרכב, והצית את הרכב. בשלב זה הנאשם עזב במהירות את המקום, בעוד הרכב נותר בועד בחניית הבניין.

עו"ד עדי כרמלי, סנגורו של הנאשם, מסר בתגובה כי "לאורך כל החקירה הכחיש מרשי את החשדות נגדו וטען שמדובר בטעות בזיהוי. לא בכדי הורה בית המשפט על שחרורו מיד עם הגשת כתב האישום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך