באסותא אשדוד הודיעו: "בניין בית החולים החדש יהיה מוגן מירי טילים"

על רקע המתיחות בדרום החליט מנכ"ל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד: על אף העלות התקציבית - מבנה ביה"ח החדש יהיה מממוגן באופן מלא מפני ירי טילים

מנכ"ל ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, אלמ' ד"ר ארז ברנבוים, לשעבר קצין רפואה ראשי חייל האויר, הודיע הבוקר כי לאחר מחשבה רבה, על רקע המתיחות והמציאות הבטחונית בדרום, מבנה ביה"ח החדש אשר על הקמתו הודיעו בחודשים האחרונים, יבנה כבניין ממוגן באופן מלא, כמו ייתר בית החולים אסותא אשדוד על אף העלות הגבוהה.

בית החולים הציבורי אסותא אשדוד, שהוקם לפני כ 4 שנים, הינו בית החולים היחיד בישראל שממוגן כולו מפני ירי טילים ובעת ירי אין צורך לפנות מטופלים לחדרים ממוגנים.

ד"ר ארז ברנבוים מנכ"ל בית החולים: "לצערי, מתוך הבנה כי המציאות בדרום לא צפויה להשתנות בשנים הקרובות, החלטתי כי מבנה ביה"ח החדש, הצפוי להכפיל את מספר מיטות ביה"ח, יבנה ממוגן כולו – כמו ייתר בית החולים. אומנם מדובר בהוצאה כספית לא מבוטלת, אך בכוונתי לדאוג שמטופלי ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד, יקבלו את הטיפול הטוב והמתקדם ביותר במקום הבטוח ביותר"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך