אלון דאי יגן על תואר אלוף אירופה במדי CAAL racing.

הוא חזור לבוצת CAAl racing עמה כבר זכה בשתי אליפויות בעבר. אלון דאי: "מתרגש לחזור למקום המוכר הזה שפעם היה כמו הבית השני שלי".
עם גביע האליפות בשנה שעברה. צילומים: Stephane Azemard
נהג המרוצים מאשדוד אלון דאי,  אלוף אירופה במרוצי נאסקאר, יחזור להגן על התואר שלו במדי קבוצת CAAl racing עמה כבר זכה בשתי אליפויות בעבר.
דאי, שזכה בעונה האחרונה באליפות השלישית שלו במדי קבוצת PK carsport חוזר לקבוצה עמה ניצח 20 פעמים בעבר ויעשה את זה בצבעים המוכרים של חברת משקאות האנרגיה מונסטר שמלווה אותו לעונה נוספת. לאלון שי מועדון מעריצים בישראל שקיבל בהתרגשות רבה את ההכרזה על הצטרפותו המחודשת לקבוצה. המרוץ הראשון בעונת הנאסקאר האירופית יתקיים בולנסיה באמצע חודש מאי.
אלון דאי:  אני שמח לבשר שאני חוזר לרדוף אחרי אליפות 4 יחד עם CAAL Racing Team ו-Monster Energy, הקבוצה שהתחלתי איתה מירוצים בנאסקר, הקבוצה שזכיתי בה שתי אליפויות ו-20 מירוצים. מתרגש לחזור למקום המוכר הזה שפעם היה כמו הבית השני שלי. אני בטוח שעם מערכת היחסים הארוכה שלנו נהיה חזקים ומהירים מתמיד לרדוף אחרי אליפות אחרת.אני גם רוצה להודות לפיק קארספורט שהעניק לי את אחת העונות הטובות והמשוגעות בחיי, שהעניקה לי את אליפות ה-3 הצוות הזה, האנשים, האווירה והמסע שעברתי איתם תמיד יהיו בליבי!מחכה כבר למירוץ הראשון בוולנסיה ב 15-16 במאי"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך