עוד בדרך לאירופה. נקודה.

מ.ס אשדוד מהמקום השלישי אירחה את מכבי פ"ת מהמקום הרביעי בקרב ישיר על המקום לאירופה. זה נגמר בתיקו מאופס וחלוקת נקודות ששמרה על הפער מפ"ת, אבל לא הבטיחה עדיין את אירופה.
בריהון "רוקד" בן שמעון צופה (צילום: טל אקוקה).

עזבו הכל. זה היה משחק על אירופה. מ.ס אשדוד אירחה בבית את מכבי פ"ת היריבה המרכזית שלה על המקום השלישי המוביל לאירופה. ניצחון ואשדוד יכולה הייתה כבר לדמיין את המתפרה בה יתפרו חליפות לאירופה. זה נגמר בתיקו מאופס, שמירת מרחק 6 הנקודות מפ"ת ועם עוד זמן להפוך את החלום האירופי לרשמי.

בדקה ה-18 הגיעה ההזדמנות הראשונה המסוכנת במשחק. חמודי כנעאן שלח את הכדור ליעקב בריהון לאחד על אחד מול שוער פ"ת. ינקו יצא, הכשיל אותו והשופט דניאל בר נתן קבע רק קרן. אותו בריהון השאיר כדור אומן לאדגי' הייפורד (24) שהגיע מול ינקו והאחרון בגלישה אמיצה מנע שער שני כבר לאשדוד.

אשדוד שלטה יותר במחצית הראשונה. אבל גם מכבי פ"ת מצידה שיחקה חזק ולא ויתרה. הקצב במחצית היה מצוין, אבל בסופו של דבר צריך להכניס את הכדור לרשת וזה לא קרה. לפחות במחצית הראשונה.

צבטקוביץ' באוויר. (צילום: טוטו פוטו).

אשדוד פתחה את המחצית השנייה בלחץ על השער של מכבי פ"ת. אבו עקל (49) הוציא רוחב מצוין מתוך הרחבה והייפרוד בעט לחוץ. כעבור דקות בודדות שוב הגיע הייפורד למצב ליד השער של פ"ת. בדקה ה-72 צבטקוביץ' נגח מתיבת החמש כדור שהיה צריך להפוך לשער של שאדוד, אבל עבר מעט מעל הקורה  של ינקו.

 

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, צ'בטקוביץ', בן הרוש, קמהאני, אבו עקל, גורדנה, בריהון (טוריאל, 78), כנעאן (מושל, 78), ספורי (בילו, 46), הייפורד (דהן,56).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך