תוצאות ההסתה: מצוד אחר אלמוני שהכה חרדים רבים באשדוד באישון לילה – פרסום ראשון

"גבר אלים הסתובב בשבת האחרונה והכה בהפתעה תושבים חרדים תמימים ללא רחם" כך מספרים תושבי רובע ז', בסרטון שהופץ נראה צעיר שמסתיר את חזותו בורח מהרובע אחרי מספר אירועי תקיפה במהלך הלילה
גבר

בימים האחרונים מסתובב אדם ברובעים החרדים באשדוד ומטיל אימה על עוברים ושבים, מדיווחים שהגיעו במהלך השבת לביתו של סגרה"ע הרב יחיאל וינגרטן ולבתיהם של שאר חברי סיעת אגו"י מתבררת התמונה הבאה.

אדם בעל חזות חילונית, מסתובב ברחבי הרובעים וממתין לשעת כושר כאשר הרחוב ריק, ואז מתנפל בחמת זעם על תושב תמים שנקלע לבדו ומכה ואף פוצע ונמלט.

המקרה הראשון מתברר היה ביום חמישי האחרון ושניים מהמותקפים הגישו תלונה במשטרה, אלא שדפוס הפעולה שלו המשיך ובמהלך ליל שבת הותקפו לפחות עוד שישה תושבים.

עם צאת השבת פנה סגן ראש העיר וונגרטן למשטרה, וביקש לזרז את החקירה, כדי שהמצב לא יתדרדר לפגיעות נוספות ואולי אף בילדים. וינגרטן קורא למותקפים "להגיש תלונות במשטרה ולדווח ללשכתו וכמו"כ כשמישהו נתקל בתוקף לפנות הן למשטרה והן למוקד העירוני של עיריית אשדוד במספר 106".

הרב וינגרטן הוסיף כי "רק בכוחות משותפים נצליח למגר את המעשים החמורים, יצוין כי בערב הבחירות האחרונות לכנסת נתקלנו במקרה דומה והמשטרה פעלה מיידית והתוקף נעצר".

אמש סיפר וינגרטן "גם הערב, פניתי לפיקוד הבכיר בעיר בדרישה לתעדף את המקרה, הובטח לי שכך יהיה בתקווה שמעשים אלו ימוגרו לחלוטין ומבקשים כאמור מכל אחד להגיש תלונה בנידון בתקווה לימים רגועים ושקטים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך