בראשון קרב ישיר על המקום השלישי

מ.ס אשדוד, השלישית בטבלה , ללא 6 שחקני הרכב, תארח בראשון (19.00, איצטדיון הי"א) את מכבי פ"ת הרביעית. רן בן שמעון: "צריך לשים את חצי הגמר מאחורינו".

משחק על אירופה.

ביום ראשון (19.00, איצטדיון הי"א) קבוצת מועדון ספורט אשדוד השלישית בטבלה עם 48 נקודות תארח את הרביעית מכבי פ"ת לה 42 נקודות. ניצחון של אשדוד יפתח פער משמעותי של 9 נקודות מפ"ת, ויקרב אותה עוד צעד אל היעד – אירופה.

באשדוד רוצים לשכוח כמה שיותר את משחק רבע הגמר מול מכבי ת"א בגביע, בה הודחה לאחר הפסד מרגיז של 0:1. לא פחות מ-6 שחקנים יחסרו במשחק מול פ"ת, טימותי אואני שכנראה גמר את העונה, מוסא באגיוקו עם צהובים וארבעה שחקנים שכבר פצועים וחסרו 2 משחקים עד כה, דין דוד, שלומי אזולאי, גיל כהן ופאהד באיו, למרות שהאחרון התאמן בשישי.

רן בן שמעון אמר לקראת המשחק: "ההכנות הפזיות הן בעיקר לאושש את השחקנים. המנטאליות הן לשים את המשחק ברבע הגמר מאחורינו. לא נתנו השנה לאף משבר להיכנס לתוך המועדון". הקשר פיראס אבו עקל התייחס אף הוא למשחק: "זה משחק חשוב. אנחנו מתכוננים גם פיזית וגם מנטאלית למשחק ונבוא מוכנים ביום ראשון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך