שביתה ברשות האוכלוסין באשדוד : חידוש דרכון רק בנתב"ג

עובדי רשות האוכלוסין וההגירה הכריזו הבוקר על עיצומים ושביתה כללית בכל הסניפים בארץ, וזאת במחאה על העומסים הגדולים בלשכות בשל הרחבת המאגר הביומטרי ומחסור בכוח אדם.

הקיץ כבר פה ועם ישראל מתכנן את הנסיעה הבאה לחו"ל, אך אם אתם צריכים לחדש את הדרכון בימים הקרובים, התענוג הזה יעלה לכם סכום כסף נכבד, היות ועובדי רשות האוכלוסין פתחו בעיצומים ושביתה בכל הלשכות בארץ ובכללה באשדוד, ולכן כל מי שירצה לחדש את הדרכון שלו יצטרך להגיע לנמל תעופה בן גוריון ולהוציא שם דרכון בעלות של 1,100 ש"ח, פי ארבעה מהמחיר הרגיל שהוא 280 ש"ח.

העיצומים והשביתה החלו כאמור הבוקר ללא הגבלת זמן וזאת לטענתם בשל העומסים הגדולים בלשכות שנוצרו עקב הרחבת המאגר ביומטרי והכנסת מערכת חדשה לניהול תורים, בנוסף טוענים העובדים על אי העלאת שכר וקבלת מענקים כספיים. בימים האחרונים התנהל משא ומתן בין ועד העובדים למשרד האוצר, אך בקשתם נדחתה והוחלט לפתוח בעיצומים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך