שער..וחצי

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד סיימה בתיקו 37:37 עם הרצליה את המשחק השלישי בסדרת רבע גמר הפלייאוף ועלתה לחצי גמר הפלייאוף בזכות הפרש של שערים טוב יותר. היא תפגוש את הפועל ראשל"צ.

דרמה גדולה הגיעה מאשדוד – שם אחרי שיוויון 1:1 במשחקים מול בני הרצליה (הרצליה ניצחה באשדוד 33:34, ואשדוד ניצחה בהרצליה 33:37) – התנהל משחק צמוד-צמוד עד לסיומו שהסתיים ב-37:37. אשדוד העפילה לחצי הגמר בזכות יחס השערים – והיא תפגוש בו את הפועל ראשל"צ (גברה ברבע הגמר על נס ציונה) – לה יתרון הביתיות. חצאי הגמר ייצאו לדרך ב-7 במאי (בפורמט של הטוב עד 5 משחקים).

הסדרה בין אשדוד להרצליה הייתה ללא ספק המסקרנת והמותחת ביותר מבין 4 הסדרות. היא הייתה הסדרה שהובקעו בה הכי הרבה שערים, ושסיפקה עניין כמו המפגשים הקודמים בין השתיים במסגרת הליגה וחצי גמר הגביע. אשדוד ידעה שתוצאת שיוויון תספיק לה, והיא הייתה לגמרי נזילה. דושאן אנדרייביץ' השווה להרצליה ל-33:33 (54'). ניבו לוי החזיר את היתרון לאשדוד, אבל נמניה גויקוביץ' השווה. שגיא בוניס עצר את לו אקסבורד, אבל הרצליה איבדה כדור ואקסבורד תיקן – 34:35 לאשדוד. ירדן לחמן השווה, אבל יוסי ביטרמן הגיב עם שער מהיר.
לחמן סחט פנדל, אבל מילוש רגיצ'יץ' – האקס פקטור של אשדוד בסדרה הזו – עצר את גויקוביץ'. בהמשך – דניאל צרפתי השווה ל-36:36. עומרי קושמרו החזיר את היתרון לאשדוד כדקה לסיום. הרצליה לא ויתרה, אנדרייביץ' סחט פנדל אותו כבש צרפתי – 37:37 – 34 שניות לסיום. הרצליה לא הצליחה לבצע חטיפת כדור, ואשדוד חגגה בסיום. מחמאות להרצליה, שנגד כל ההערכות – סיפקה עונה נהדרת ומפתיעה לטובה, עם הגעה לחצי גמר גביע המדינה, ויכולת מצוינת לאורך משחקים רבים.
הבקיעו לזכות אשדוד: רם טורקניץ – 10 שערים, גאבור לאנגהנס – 7 שערים, יוסי ביטרמן – 5 שערים, גיא קורדובה ועמרי קושמרו עם 4 שערים כ״א, לו אקסברוד, איתי סוויסה ועומר גרא עם 2 שערים כ״א, ניבו לוי עם שער אחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך