נשארה הליגה. אשדוד הודחה ברבע הגמר מול מכבי ת"א.

שלושה ימים אחרי המפגש בליגה בו סיימו בתיקו, נפגשו מ.ס אשדוד ומכבי ת"א למשחק ברבע גמר הגביע שבו חייבים להשיג הכרעה. זה נגמר 0:1 למכבי ת"א, שהמשיכה לחצי הגמר. לאשדוד נשארה הליגה.
ג'ראפי. . (צילומים: טל אקוקה).

העובדה שוותיקי מ.ס אשדוד רצו לספרים בכדי לבדוק מתי בפעם האחרונה היא הגיעה לחצי גמר גביע המדינה, מלמדת הכל. באשדוד ידעו שבעונה המופלאה הזו היא יכולה לחזור על כל  ההישגים שעשתה בעבר. ברביעי הגיעה האלופה מכבי ת"א למשחק רבע הגמר, שלושה ימים לאחר מפגש של תיקו עם אשדוד בליגה ביום ראשון, ובמ.ס אשדוד רצו להוסיף תאריך נוסף לספרי ההיסטוריה שלהם ולהגיע לחצי הגמר. ההיסטוריה תחכה. מ.ס אשדוד נוצחה 0:1 על ידי מכבי ת"א והודחה ברבע הגמר. הלך הגביע, תחי הליגה.

מכבי ת"א לא התחשבה בזה ופתחה טוב. איתן טיבי בנגיחה מעט מעל המשקוף (12) היה קרוב לכבוש. דקה אח"כ טל בן חיים איחר לנגיחה, שאם היה מגיע אליה היה כובש כמעט בוודאות. אשדוד מצידה הגיבה עם נגיחה מסוכנת (39) של חמודי כנעאן ליד הקורה של טננבאום שוער מכבי ת"א. ת"א החזיקה יותר בכדור, אבל שתי הקבוצות יצאו בלי שערים – 0:0 במחצית.

בן זקן מול מול בן חיים. הגול לת"א החל מעבירה שלא הייתה על בן חיים

מ.ס אשדוד ידעה שבכדי להגיע לחצי הגמר צריך לכבוש. חייבים להשיג הכרעה. רמזי ספורי (50) שלח כדור מסוכן מעט מעל השער של טננבאום. מכבי ת"א הגיבה (54) בשער. זה התחיל עם כדור חופשי על עבירה, שלא הייתה, על טל בן חיים מרחק 20 מטר בקו ישיר משער אשדוד. דור פרץ בעט חזק, הכדור עבר דרך החומה, פגע בספורי, הטעה את ג'ראפי פנימה 0:1 לת"א.

מכבי ת"א המשיכה ללחוץ להשיג שער שני והכרעה סופית. אשדוד מצידה חייבת היתה להגיב בכדי לכבוש שער שיישאיר אותה במשחק ובמפעל הגביע, אבל זה לא קרה. היא הייתה עייפה וחסרה הרבה שחקנים שנפצעו, וראו את זה עליה. גורדנה (80) הגיע באחד הניסיונות הבודדים של אשדוד במחצית למצב טוב ליד השער של ת"א, ממסירה של כנעאן, אבל טננבאום היה במקום. שירן ייני (82) מהצד השני שלח כדור לקורת השער של ג'ראפי. בסיום ההבדל היה שער אחד ושלב אחד. אשדוד עצרה ברבע הגמר, מכבי ת"א המשיכה לחצי.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, (זסנו, 73) צבטקוביץ', אוואני נפצע (בן הרוש, 27), קמהאני, אבו עקל, גורדנה, באגיוקו (בריהון, 46), כנעאן, ספורי  דהן (מוגיס, 50, בילו, 73).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך