אין שנייה לה.

ניצחון צמרת חשוב למכבי אשדוד על יריבתה למקום השני, הפועל 'מגה אור' חבל מודיעין - 80:61. רביב פיטשון סיים ערב עם 20 נקודות.
צילום: סימון אלון.
ניצחון גדול למכבי אשדוד. הקבוצה של עופר רחימי נראתה נהדר הערב והצליחה להרחיק את הפועל 'מגה אור' חבל מודיעין מהמקום השני. הדולפינים החזיקו ביתרון החל מהרבע השלישי והצליחו לתסכל את ההתקפה של הפועל 'מגה אור' חבל מודיעין בדרך לניצחון יקר 61:80.
אחרי פתיחה שקולה, האורחים הצליחו לעלות ליתרון בעיקר בזכות יכולת טובה בצבע של סטורם וורן שקבע 23:17, אלא שהגל השני של עופר רחימי עשה את העבודה מהספסל והרבע הראשון נגמר ב-24:24. סטורם וורן ספג עבירה שלישית בפתיחת הרבע השני והדולפינים ניצלו זאת על מנת להוביל – 32:26. גם יריב עמירם ספג עבירה שלישית ורביב פיטשון ניצל זאת לצבור נקודות קלות בצבע – 35:46 למארחת במחצית.
הקבוצה של נתי כהן פתחה את הרבע השלישי עם שלוש שלשות והפער ירד ל-49:52, 5 דקות לרבע האחרון. מכבי אשדוד הגיבה עם 7 נקודות רצופות ונתי כהן הזעיק פסק זמן. שחקני אשדוד לא עצרו וסיימו את הרבע השלישי ביתרון 52:65. גם ברבע האחרון הקבוצה של עופר רחימי הצליחה לשלוט וידעה לשמור על הפער עד לסיום.
הרבו לאשדוד: רביב פיטשון 20 נק', בילי מקשפרד 19 נק', שגיב דוד ונועם לייש 11 נק' כ"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך