ליסינג תפעולי פרטי – אפשרות שכדאי לכם להכיר

שוק הרכב הישראלי הוא שוק רחב ומלא באפשרויות שונות ומגוונות, אך עבור חלק ניכר ביותר מהאוכלוסייה רכישה של רכב חדש מהווה הוצאה שאינם יכולים להרשות לעצמם. לכן פונה חלק הולך וגדל משוק הרכב הישראלי לאפשרות של ליסינג פרטי תפעולי. אלו הן אפשרויות שכדאי לכם מאוד להכיר!
Shutterstock

ליסינג פרטי תפעולי – במה מדובר ומהם היתרונות?

כולנו שמענו בעשרים השנים האחרונות לא אחת את המונח "ליסינג" ואנחנו לבטח יודעים כי מרבית החברות והארגונים המספקים לעובדיהם רכבים עושים זאת באמצעות רכבי ליסינג. אך מה בנוגע לשוק הרכבים הפרטיים? רכבים בהם משתמשים אנשים אשר אינם מועסקים במקום עבודה המספק להם גם רכב? כאן נכנס לתמונה ליסינג פרטי, המאפשר לכל אחת ואחד מאיתנו לנהוג תמיד על רכב חדש כמעט לחלוטין, תמורת סכום חודשי סביר בהחלט במקום הוצאה בת שש ספרות (לרכישת רכב חדש ישירות מהחברה).

ומה בנוגע לליסינג פרטי תפעולי? ובכן, זוהי אפשרות הזמינה בארץ (לדוגמא כאן) והולכת והופכת פופולארית ומבוקשת יותר ויותר משנה לשנה, אפשרות המשלבת בין היתרונות של ליסינג פרטי לבין אלו של ליסינג תפעולי. עבור מי שאינו מכיר את המונחים, "ליסינג פרטי" הוא הסכם ליסינג בין לקוח פרטי (בשונה מארגון או חברה מסחרית) לבין חברת הליסינג. 

"ליסינג תפעולי" משמעותו כי חברת הליסינג עצמה היא האחראית לתחזוקה השוטפת של הרכב, דוגמת טיפולים תקופתיים, תיקונים במוסך במידת הצורך וכד'. 

ליסינג תפעולי פרטי משלב כאמור בין היתרונות של שני תחומים אלו – הוא מאפשר לקוחות פרטיים לנהוג על רכבים חדשים כרצונם (ולהחליף רכב מדי שלוש שנים, וכך תמיד לנהוג על רכב יחסית חדש ומתקדם) ואף פוטר אותם מהעלות לתחזק ולתקן את הרכב במידת הצורך. מאחר ומביקור ממוצע במוסך בישראל אנחנו לרוב יוצאים בנזק של כמה מאות שקלים לכל הפחות, וכמה אלפי שקלים במרבית המקרים, חוזה במסגרתו אנחנו איננו אחרים לעלויות התחזוקה השוטפת של הרכב  מהווה עסקה אטרקטיבית ביותר, הצפויה גם לחסוך לנו לא מעט כסף בטווח הבינוני והארוך.

ספציפית בתנאים השוררים בשוק הרכב הישראלי, תנאים הנובעים כאמור ממדיניות מיסוי ממשלתית וממגוון גורמים רלבנטיים נוספים, עסקאות ליסינג מסוגים שונים הופכות משתלמות ומתבקשות במיוחד. לכן גם בשוק הפרטי הפך ליסינג פרטי לאחת הדרכים הנפוצות והמוכרות ביותר לרכישה (או מדויק יותר – השכרה) של רכב לטווח הארוך. ליסינג פרטי תפעולי הולך צעד אחד קדימה ופותר עבורנו עוד כמה בעיות מציקות שתמיד מתגלות כבעייתיות ביותר מבחינה כספית בטווח הארוך, דוגמת הצורך בטיפול, תחזוקה ותיקון שוטפים של הרכב. במידה וגם אתם חולמים לנהוג על רכב חדש ומפנק ולא לדאוג כל היום לעלות ההחזקה שלו, כדאי לכם מאוד לבחון יותר לעומק את האפשרות של ליסינג פרטי תפעולי.

למידע נוסף הכנסו לאתר גלי ליסינג בכתובת https://www.galileasing.co.il/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך