הגביע הוא שלנו

השבוע התבשרנו כי תלמידי כיתה ד' בבית הספר חזון יעקב, זכו במקום ה-1 בתחרות הארצי של "עת הדעת". ההישג המרשים בולט במיוחד על רקע היקף המשתתפים בתחרות – 525 בתי ספר, 2089 כיתות ו-59,257 תלמידים. מבין כל אלה יש רק זוכה אחד במקום ה-1 – בית הספר חזון יעקב שלנו. שאפו ענק!
חזון יעקב - כיתה ד'2

תכנית "עת הדעת" הפועלת במסגרות החינוך הארציות, הינה חלוצה בתחום ההוראה הדיגיטלית וטכנולוגיות הלמידה. התכנית שואפת למנף את עולם הטכנולוגיה כחלק מתהליכי הוראה, באמצעות פיתוח כלים דיגיטליים חדשניים לשיפור ההוראה והלמידה ובאמצעות העצמה משמעותית של התלמידים וצוותי ההוראה. בשנים האחרונות משיקה "עת הדעת" תחרות בין בתי ספר בפריסה ארצית, ובכך היא מעודדת אלפי תלמידים להשתתף ולתרגל משימות במקצועות הליבה, תוך חווית גלישה מזמינה, צבעונית ומרתקת.

 

במסגרת שיתוף פעולה המתקיים במהלך השנה, בין אגף החינוך בעיריית אשדוד לבין תכנית "עת הדעת", השתתפו גם תלמידי בית הספר חזון יעקב ונטלו חלק בתחרות הארצית שהתקיימה בפסח. התחרות היתה בין 525 בתי הספר ברחבי הארץ, בתחומי העברית, האנגלית והמתמטיקה, כאשר הכיתה המנצחת היא זו שסיימה מספר גבוה מאוד של משימות לימודיות בזמן נתון. תלמידי הכיתה שצברה את מירב הנקודות, זכו בגביע מפואר ובערכת אוזניות אישית לכל ילד. 

 

בית ספר חזון יעקב אשדוד החותר למצוינות, זכה כאמור במקום ה-1 בתחרות "עת הדעת" הארצית והביא הרבה מאוד כבוד לבית הספר, למערכת החינוך העירונית ולעיר אשדוד. שחר נעים, מחנך כיתה ד'2, הכריז בתחילת המסע "אנו חייבים לקחת את המקום הראשון" וזכה לראות את תלמידיו מגשימים את חלומו. "לשמחתי כלל התלמידים התגייסו למשימה, מתוך מוטיבציה ללמוד ולנצח. התלמידים הוכיחו לכולם ובעיקר לעצמם שהם אלופים" אמר.

 

מנהל בית הספר מר תמיר רענן, הוסיף וציין כי בשנה האחרונה, בעקבות הקורונה, בית הספר עלה קומה בשילוב טכנולוגיה בהוראה. "אתרי התוכן בכלל ועת הדעת בפרט תפסו מקום מרכזי בתהליכי הוראה, למידה והערכה, והכל באופן חוויתי מעניין ומאתגר". 

רענן הוסיף כי זו אינה הבשורה היחידה. "בחזרה מחופשת הפסח התבשרנו כי התלמידה מאיה אשל מכיתה ד'1, זכתה אף היא בתחרות כתיבת ספורים 'מירוץ הצבי" המחוזית', כך שישנה סיבה כפולה לגאווה. על כך הוסיפה מחנכת הכיתה, טלי כהן: "התחרות מהווה הזדמנות לקידום תהליכי כתיבה ומזמנת במה אותנטית לפרסום. אני גאה בתלמידתי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך