עגילי הליקס

עגילי ההליקס הם נפוצים מאוד. כיצד מוסיפים את העגילים לגוף והיכן ניתן להשיג את העגילים?
צילום: PEXELS

חורים באוזניים הם דבר מאוד נפוץ. החל מילדות קטנות שמנקבים להן את האוזניים כבר בגיל צעיר מאוד, עד לילדים קטנים שבוחרים לקשט את אוזן אחת בעגיל, דרך מתבגרים ומבוגרים ובמגוון רחב של גילאים.

עגילים באוזניים אפשר לראות היום ממש אצל כל אחד, בכל מיני גילאים מקטנים ועד גדולים, אולי אפילו באותה התדירות שרואים קעקועים, ואם תסתכלו היטב, תוכלו למצוא לא מעט אנשים שמתקשטים בעגילים באוזניים, גם אם מדובר בחורים אמיתיים או בעגילים לקישוט.

עגילי הליקס במגוון דגמים ניתן למצוא באתר של המעצבת שירה גבאי :https://www.she-ra-jewelry.com/  

עגילים אלו הם העגילים הממוקמים בסחוס של האוזן, לרוב בחלק העליון, ממש איפה שהאוזן מתעקלת ויוצרת את העיגול. לרוב, העגילים יהיו ממוקמים בחלק העליון יותר, ואצל אנשים רבים תוכלו לראות אותם בצורת חישוק משתלשלים להם מתוך האוזן בצורה יפה, אלגנטית ומחמיאה.

עגילי ההליקס הם נפוצים מאוד, ובדרך כלל אנשים רבים בוחרים להוסיף אותם כתוספת לחורים הרגילים שיש להם באוזניים.

עגילי ההליקס נפוצים גם בקרב גברים וגם בקרב נשים, ויש כאלו שלא מסתפקים רק בעגיל אחד, אלא בוחרים בשני עגילים, אחד מתחת לשני באותה האוזן.

העגילים יכולים לבוא במגוון גדלים, זויות וחומרי גלם ולהיות בצורות חישוק, נקודה, עגיל משתלשל או קו ישר.

את החור יש להקפיד לבצע במקום שמורשה לכך ושיש לו ניסיון בחירור האוזן בנקודה הספציפית הזאת. יש לשים לב שמדובר בחירור הסחוס, ולכן יש להקפיד על ביצוע החור בצורה מדויקת ולהקפיד לא לפגוע בנימים ובכלי דם שנמצאים בקרבת המקום. העגיל לא נחשב כמסוכן או ככואב מאוד בהשוואה לעגילים אחרים, אך חשוב להקפיד כי מי שמבצע את הניקוב באוזן יודע כיצד לעשות זאת והוא אכן מורשה לכך.

ההחלמה מהחור נחשבת מהירה יחסית, ואם לאחר הניקוב מקפידים על היגיינה טובה, על מריחת המשחות המתאימות ועל הגנה על האיזור, אצל רוב האנשים העגיל מחלים יחסית במהירות ואין תופעות לוואי משמעותיות לאחר ניקוב האוזן.

יש להקדיש גם מחשבה לבחירת החומר ממנו עשוי העגיל. מדובר באיזור יחסית רגיש, שהתעסקות איתו לעיתים קרובות עלולה להוביל לעיתים לזיהומים ולאינפקציה, ולכן חשוב מאוד לבחור עגיל מחומר שמחזיק מעמד לזמן רב יחסית, שלא מחליד או מתבלה ושהסוגר שלו הוא בטוח מספיק כדי להישאר על האוזן לאורך זמן.

בעגילים מסוג הליקס, או בפירסינגים בכלל, רצוי להקפיד לא להחליף את העגיל לעיתים קרובות מדי, כדי להגן על הגוף מפני זיהומים או כאב, ולכן יש לבחור בעגיל איכותי שמחזיק מעמד ושאפילו יגרום לכם כמעט לשכוח שהעגיל שם. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך