הדרך לחצי הגמר עוברת מול האלופה

מ.ס אשדוד תארח ברביעי (20.30) את מכבי ת"א ברבע גמר גביע המדינה. אותה מכבי שהיא פגשה ביום ראשון במשחק התיקו 1:1. באשדוד עדיין יחסרו מספר שחקנים. בן שמעון: "יש מורכבות אדירה לשחק שני משחקים מול אותה קבוצת תוך מספר ימים".

מ.ס אשדוד רוצה מאוד חצי גמר גביע המדינה. בכדי להגיע לשם היא צריכה לעבור משוכה לא פשוטה – את האלופה מכבי ת"א. אשדוד תארח ברביעי (איצטדיון הי"א, 20.30) את ת"א, לאחר ששיחקה מולה כבר בראשון בליגה שם הסתיים המשחק בתיקו 1:1. הפעם תהיה חייבת להיות הכרעה.

המאמן רן בן שמעון התייחס למשחק עם אותה קבוצה בהפרש של 3 ימים: ."יהיה משחק שונה, מדובר גם באישוש פיזי וגם מנטלי. יש מורכבות אדירה לשחק שני משחקים מול אותה קבוצת תוך מספר ימים, יש לזה המון היבטים פיזיים וטקטיים". הבלם ננאד צבטקוביץ': "אין לנו הרבה זמן בין המשחקים, לכן אנחנו מתמקדים בהתאוששות ובהכנה פיזית ומנטלית. אנחנו יודעים שאסור לנו לעשות שגיאות במשחק, כי אין אפשרות לתקן במשחקי הגביע".

בריהון חוגג את השער בבלומפילד. (צילום: טל אקוקה).

לגבי ההרכב הרי ששלושה יחסרו באופן ודאי, דין דוד, שלומי אזולאי וגיל כהן הפצועים. לא ברור מצבו של פאהד באיו שגם הוא פצוע ושל הקפטן טום בן זקן והבלם טימותי אוואוני, שנטשו את משחק הליגה בין הקבצות בגלל פציעה. עומרי בן הרוש, זוהר זסנו ויעקב בריהון, כובש השער בליגה, בתמונת ההרכב בעקבות כך.

באשדוד הוציאו הודעה בתגובה לטענות על מחיר כרטיסים לא אחיד לאוהדי שתי הקבוצות:  "בעקבות ריבוי פניות כתבים בנושא אחידות מחירי הכרטיסים למשחק הגביע, אנו מבקשים להבהיר כי מחיר הבסיס למנוי מ.ס. אשדוד כרטיס בוגר הינו 90 שקלים. המועדון משתתף ומסבסד 40 שקלים, כך שהמחיר אותו משלים מנוי מ.ס. אשדוד הינו 50 שקלים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך