לא אספתם? – תשלמו 475 שקלים

מהעירייה נמסר: "בעלי כלבים שאינם אוספים את צואת כלבם מהמרחב הציבורי, לא רק שעוברים על החוק אלא גם יוצרים מפגע אסתטי.
צילומים: עיריית אשדוד

המפקחים העירוניים של עיריית אשדוד נמצאים בתקופה האחרונה בשיאו של מערך הסברתי ואכיפתי מוגבר של אי איסוף צואת כלבים ברחב הציבורי. מדובר בעבירה שהקנס עליה לפי חוק העזר העירוני הוא 475 ש"ח. במסגרת הגברת הסברה, והאכיפה הפקחים פועלים בשעות לא שגרתיות כל זאת כדי למגר את התופעה במרחב הציבורי.

המפקחים העירוניים של עיריית אשדוד.

מהעירייה נמסר: "בעלי כלבים שאינם אוספים את צואת כלבם מהמרחב הציבורי, לא רק שעוברים על החוק אלא גם יוצרים מפגע אסתטי, שמדיף ריח רע ומסכנים את בריאות הציבור.  צואת כלבים עלולה לגרום להחלקה ולהתרבות טפילים, תולעים וחיידקים מסוכנים, שגדלים בצואת הכלבים ועלולים לגרום למחלות בבני אדם או בבעלי חיים (דוגמת תולעת הפארקים או תולעים עגולות/שטוחות). בעלי הכלבים מחויבים לאסוף את צואת כלבם ולסלקה לפח אשפה, כשהיא ארוזה בשקית. מומלץ לטייל תמיד עם הכלב כאשר הוא קשור ברצועה, וזאת על מנת למנוע ממנו לאכול צואה, דשא, חיפושיות זבל או כל דבר אחר שעלול להזיק לבריאותו".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך