רועי דיין חתם לשנתיים באשדוד

רועי דיין חלוץ מכבי פתח תקווה בשנתיים האחרונות, הוא הרכש החדש של אשדוד ויעזור לה לעלות חזרה לליגת העל. הוא חתם על חוזה לשנתיים במדי הקבוצה.

מ.ס אשדוד מסמנת לה מטרה גדולה והיא חזרה לליגת העל כבר בסיום העונה הזאת, מאמן הקבוצה אייל לחמן שוקד על בניית קבוצה המבוססת על סגל חזק של שחקנים צעירים לצד שחקנים ותיקים ומנוסים כמו אדיר טובול וקובי דג'אני שכבר חתמו בקבוצה.

מי שחתם לשנתיים הוא רועי דיין, שיאייש את עמדת החלוץ בעונה הקרובה וישתף פעולה עם חן עזריאל שבימים הקרובים יחזור לאימונים מלאים. דיין החל את הקריירה בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב, בהמשך שיחק בהכח רמת גן, הפועל תל אביב, הפועל כפר סבא, הפועל עכו ואף יצא לשנתיים לשחק בליגה הבלגית בקבוצת בירסחוט, בשנתיים האחרונות שיחק במדי מכבי פתח תקווה כשבעונה הראשונה היה מלך שערי קבוצתו והיה מהגורמים החשובים להשארות הקבוצה בליגת העל, את העונה האחרונה בפ"ת סיים עם שער אחד בלבד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך