חזרו לחיים

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד הייתה רחוקה 60 דקות מהדחה מסדרת רבע גמר הפליאוף, אבל היא ניצחה בחוץ את הרצליה 33:38 ועכשיו היא קרובה 60 דקות, בבית, מעלייה לחצי הגמר.
המצטיין קושמרו. צילום - איתי אניג׳ר.
זה היה נראה כאילו הסיפור גמור. קבוצת הכדריד של הפועל אשדוד נוצחה בבית ברבע גמר הפלייאוף ויצאה בשני למשחק חוץ בהרצליה. אבל עם הגב לקיר, בפיגור 0:1 ומרחק 60 דקות שהפרידו בין סיום עונה לבין משחק שלישי ומכריע, כפו שחקני אשדוד משחק שלישי אחרי ניצחון גדול 33:38 בהרצליה.
המשחק נפתח לא טוב מבחינת אשדוד כאשר הרצליה הצליחה לעלות ליתרון של 5 שערים אחרי 20 דקות. אשדוד ידעה שזה להיות או לחדול, הצליחה להתאפס ולצמצם את היתרון לשער אחד בלבד בסיום 30 דקות.  המחצית השנייה הייתה שונה לגמרי מבחינת האדומים שפתחו בלחץ גדול בהגנה עם עצירות מדהימות של מילוש רג׳יצ׳יץ שעצר את ההתקפות הקטלניות של הרצליה, בשילוב יכולת התקפית נהדרת של המצטיין על המגרש, עמרי קושמרו שסיים עם 9 שערים. בסיום אשדוד ניצחה והחזירה את ההכרעה להיכל הספורט מקיף ט׳. ביום חמישי בשעה 19:00 היא תארח את הרצליה למשחק שיקבע מי תעלה לחצי גמר הפלייאוף.
הבקיעו לזכות אשדוד: עמרי קושמרו – 9 שערים, רם טורקניץ ולו אקסברוד – 5 שערים כ״א, ניבו לוי ואיתי סוויסה – 4 שערים כ״א, שחר לוין וגאבור לאנגהנס – 3 שערים כ״א, עומר גרא – 2 שערים, מילוש רג׳יצ׳יץ ויוסי ביטרמן – שער אחד כ״א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך