נער בן 15 נדקר מצבו בינוני עד קשה

אביחי פרץ חובש איחוד הצלה: "מדובר בנער שאותר ברובע ג' בעיר כשהוא שוכב על המדרכה מעורפל הכרה כתוצאה מאירוע אלימות. הוא פונה בניידת טיפול נמרץ כשמצבו מוגדר קשה".
צילום: דובורת איחוד הצלה

אירוע קשה היום, שני, באשדוד. נער בן 15 נדקר בשדרות הפלמ"ח באשדוד.

בית החולים הציבורי אסותא אשדוד: ״היום הגיע נער בן 15 במצב קשה עם דקירה בבטנו. הנער נותח בדחיפות ע"י צוות הטראומה וחייו ניצלו.הוא מורדם ומונשם ביחידת טיפול נמרץ ומצבו מוגדר יציב״

דוברות מד"א: בשעה 17:27 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פצוע בשדרות הפלמ"ח באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא נער בן 15 במצב בינוני עם פציעות חודרות.

דוברות איחוד הצלה: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לנער כבן 15 במצב קשה כתוצאה מאלימות. אביחי פרץ חובש איחוד הצלה שהעניק לו סיוע ראשוני מסר: "מדובר בנער שאותר ברובע ג' בעיר כשהוא שוכב על המדרכה מעורפל הכרה כתוצאה מאירוע אלימות, לאחר הסיוע הראשוני שהענקתי לו הוא פונה בניידת טיפול נמרץ כשמצבו מוגדר קשה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך