תם ונשלם?

משחק שני ואחרון, או הכרעה ביום חמישי. סדרות רבע גמר הפליאוף בליגת ווינר בכדוריד יימשכו היום, שני, כאשר לבני הרצליה, שניצחה ביום שישי באשדוד (33:34), יש אפשרות לעלות לחצי הגמר אם תנצח. הפסד של אשדוד והיא סיימה את מירוץ לתואר.
צילום: הדר ואן קולא.

האם קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד תפרד היום מהמאבק לתואר האליפות? אשדוד תשחק ברבע גמר הליגה (19:30, הראשונים, שידור בערוץ היוטיוב של איגוד הכדוריד ובאתר ערוץ הספורט), מול בני הרצליה שניצחה אותה באשדוד במשחק הראשון 33:34. הפסד של אשדוד והיא בחוץ.

אם מנקים ממאזן הספיגה של אשדוד את 3 המפגשים במסגרת הליגה – בסיבוב הראשון, בית העליון ובפליאוף – אז ביתר המשחקים אשדוד סופגת פחות מ-23 שערים למשחק. מול הרצליה היא ספגה מעל 34 שערים למשחק, הפסידה פעמיים ומשחק נוסף הסתיים בתיקו! במשחק היחיד, בחצי גמר גביע המדינה, שאשדוד עצרה את הרצליה על 27 משחקים – היא ניצחה. ואולי זה כל הסיפור, ובמשחק האחרון ביום שישי כאשר שני השוערים של אשדוד, סטויקוביץ' ורגיצ'יץ', עוצרים יחד 11 זריקות מתוך 45 – 24 אחוזים – זה מבטא הכל.

כאמור, בשני משחקים שהתקיימו באשדוד, הרצליה סיימה בתיקו וניצחה. ביחיד שהתקיים בהרצליה הקבוצה המקומית ניצחה 31:38. אשדוד סומנה כפייבוריטית לזכייה באליפות. עכשיו היא עם הגב אל הקיר, ותנסה לגרור את ההכרעה למשחק שלישי. הרצליה מבחינתה אם תשמור על האיזון ההתקפי (ובמשחק האחרון היו לה 4 שחקנים שסיימו עם 5 שערים ובאחוזים גבוהים – ליברטי, צרפתי, אנדרייביץ וסהר שחק, ואת גל שניידר שראה 6 מ-6 מקו ה-7 מטרים) יכולה לרשום עוד נקודת ציון מדהימה מבחינתה בעונה שהחלה ללא ציפיות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך