הפתעה באשדוד

סדרות הפליאוף בליגת ווינר יצאו לדרך בשלב רבע הגמר, ואיזה סיפתח מעניין סיפקה לנו הסדרה המסקרנת מכולן בין הפועל אשדוד לבני הרצליה. אשדוד שסומנה כמועמדת מובילה לאליפות נוצחה בביתה 34:33 מול בני הרצליה, שלא פתחה את העונה עם ציפיות גבוהות - וכבר ביום שני יכולה למצוא את עצמה בחצי גמר הפליאוף, אם תנצח במשחק הביתי שלה.
עומרי קושמרו מול הגנת הרצליה. צילום: הדר ואן קולא.

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד עלולה להפרד מהר מידי מהמאבק על תואר האליפות. אשדוד ארחה בשלב רבע הגמר בבית את הרצליה והופתעה 33:34. היא רחוקה משחק אחד מהדחה, אם תפסיד בהרצליה.

זו סומנה מראש כסדרה המרתקת ביותר, בטח לאור 3 המפגשים הקודמים של העונה (31:31 במפגש הראשון באשדוד, 31:38 להרצליה במפגש השני בביתה, ו-27:34 לאשדוד בחצי גמר גביע המדינה), והיום היא בהחלט הצדיקה את הציפיות. הרצליה כאמור אוהבת את האולם באשדוד, שבו סיפקה פינאלה נהדר בסיבוב הראשון. אחרי שיוויון בדקות הפתיחה, שערים של דניאל צרפתי, דושאן אנדרייביץ', סהר שחק וגל שניידר, לצד סדרת עצירות של שגיא בוניס, העלו אותה ליתרון 10:16 גאבור לנגהאנס, בשערו החמישי, חתם את המחצית.

המחצית השנייה נפתחה בקצב הבקעה גבוה (17 שערים הובקעו בעשר הדקות הראשונות בה!). עומרי קושמרו צימק ל-18:14. בן ליברטי הגיב מיד, ואז במהלך אחרי גם סחט הרחקה בכרטיס אדום מניבו לוי. שערים בהמשך של נמניה גויקוביץ, סהר שחק ודניאל צרפתי קבעו 18:24. גיא קורדובה הוריד ל-24:20 (40'). שחק הבקיע את החמישי שלו ושניידר דייק פעמיים ברציפות מקו ה-7 מטר – 21:27. (41'). לנגהאנס הבקיע שני שערים רצופים והקטין ל-27:23 (45') שחר לוין כבש שער נהדר מהפינה וצימק ל-28:25, צרפתי העלה ל-4 ואז החל המומנטום של אשדוד: שערים של לנגהאנס ועומר גרא, וביניהם עצירות של סטויקוביץ' הורידו ל-29:27. צרפתי הורחק, וישראל ביטרמן קבע 29:28 (52').

סטויאנוביץ' עצר את הריצה. שחק חטף כדור, וגויקוביץ' עם הכנסת כדור נהדרת לאנדרייביץ' – 28:31 להרצליה. בוניס עצר את טורקניץ, ואז הגיע המהלך היפה של המשחק – הזרים של הרצליה עם מסירות מאחורי הגב -מסטויאנוביץ' לגיוקוביץ', שהמשיך לאנדרייביץ' שהעלה ל-28:32. גמור? ממש לא. אשדוד לא הרימה ידיים, ושערים מהירים של טורקניץ ולנגהאנס קירבו אותה שוב – 32:30 (56'). אולג בוטנקו הורחק לאחר שהשליך בקבוק מים (וגם התנצל מיד בפני השופט דודי לוין). גויקוביץ' ומנגד קושמרו קבעו 33:31. סטויקוביץ סיפק עצירה והותיר לאשדוד סיכוי. טורקניץ צימק 25 שניות לסיום לשער, אבל סטויאנוביץ' שכמעט איבד כדור כבש את השער שהעניק את הניצחון (ולאחריו קושמרו חתם את התוצאה הסופית בזריקה אחרונה מ-9 מטרים). ניצחון גדול לקבוצה של דניאל לינדגרן ועודד נאמן. שפטו אורן איטין ודודי לוין.

הרבו כבשו לאשדוד – לנגהאנס 11 שערים, טורקניץ 8, שחר לוי 5. סטויקוביץ הוסיף 11 עצירות ב-30 אחוזים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך