עשו לזה סוף. אחרי שני הפסדים ניצחון למכבי אשדוד

המחזור ה-17 בליגה הלאומית נפתח היום, שישי, עם שישה משחקים. במשחק שפתח את המחזור גברה מכבי אשדוד על הפועל ר"ג גבעתיים בזכות משחק נהדר של נועם לייש. אשדוד לאחר שני הפסדים חזרה לנצח.
צילום: סימון אלון.

הגיע הזמן. אחרי ההפסד בזיסמן ובבירת העמק, מכבי אשדוד חזרה הביתה וחזרה לנצח. הקבוצה של עופר רחימי קיבלה משחק נהדר מג'ורדן כהן ומנועם לייש ולכל אורך המשחק הובילו בפער נאה שהספיק לניצחון. הדולפינים קלעו 14 שלשות ב-50 אחוז ורשמו ניצחון יקר בקרב על המקום השני.

האורחים פתחו את המשחק עם 5 נקודות רצופות, אך מכבי אשדוד הגיבה עם ריצת 2-13. מייק הולטון וגיא פלטין עצרו את הסחף והרבע הראשון נגמר ב-19:20 למכבי אשדוד. שגיב דוד היה נהדר בפתיחת הרבע השני וקלע את כל 7 הנקודות הראשונות של קבוצתו ברבע הזה. האורדונים החטיאו מחוץ לקשת, בעוד מכבי אשדוד ניצלה זאת בכדי להוביל 22:32, 5 דקות למחצית. המארחים המשיכו בשלהם והגדילו את הפער – 31:43 במחצית.

האורדונים פתחו טוב את הרבע השלישי והצליחו לצמק ל-41:48 בלבד. מכאן, מכבי אשדוד יצאה לריצת 0-8, אך הפועל ר"ג גבעתיים הגיבה עם שלוש שלשות ברצף והרבע השלישי נגמר ב-52:61. נועם לייש ומייק הולטון פתחו את הרבע האחרון עם שלשות, וגם כאשר הולטון קלע שלשה נוספת היה זה ג'ורדן כהן שהשיב לו עם אחת משלו – 66:76, 4 דקות לסיום. עד לסיום היתרון של המארחת נשמר בדרך לניצחון אחרי שני הפסדים רצופים.

הרבו למכבי אשדוד:  נועם לייש (7/10 לשלוש) 23 נק', דורנד סקוט 20 נק', ג'ורדן כהן (6 ריבאונדים) 15 נק', שגיב דוד 11 נק'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך