תתרגלו: מיום ראשון אין חובת עטיית מסכות בחוץ

הסיבה, רמת התחלואה בישראל נמוכה מאוד הודות למבצע החיסונים. שר הבריאות אדלשטיין: "המסכות נועדו להגן עלינו מנגיף הקורונה. לאחר שאנשי המקצוע הגיעו למסקנה כי הדבר לא נצרך עוד בשטח פתוח, החלטתי לאפשר את הורדת המסכות בהתאם להמלצתם".

אפשר לנשום לרווחה. אבל תרתי משמע. עוד סממן שמלמד אולי על ירידה בתחלואת הקורונה – החל מראשון לא נצטרך להסתובב עם מסכות בחוץ. במבנים סגורים עדיין תצטרכו מסכה.

שר הבריאות יולי  אדלשטיין הנחה  את מנכ"ל משרדו פרופ' חזי לוי לחתום על צו שיאפשר הסרת מסכות בשטח פתוח, החל מיום ראשון הקרוב, 18 באפריל.

שר הבריאות אדלשטיין: "המסכות נועדו להגן עלינו מנגיף הקורונה. לאחר שאנשי המקצוע הגיעו למסקנה כי הדבר לא נצרך עוד בשטח פתוח, החלטתי לאפשר את הורדת המסכות בהתאם להמלצתם. התחלואה בארץ נמוכה מאוד הודות למבצע החיסונים המוצלח של ישראל. אני מבקש עדיין להיות מצוידים במסכה לצורך כניסה למבנים סגורים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך