איציק סעידיאן שהצית עצמו אמש, סחב על עצמו את מותו של בן וענונו ז"ל

הוא החליף מקום עם בן וענונו ז"ל רגעים ספורים לפני שפוצץ הנגמ"ש וראה את הנגמ"ש עולה בלהבות מול עיניו. מאז הוא לא מצליח להתאושש, סיפורו העצוב של נכה צה"ל איציק סעידיאן.

הם היו החברים הכי טובים, גיבור ישראל בן וענונו הי"ד ואיציק סעידיאן נכה צה"ל שאמש הצית עצמו במשרדי אגף השיקום של משרד הביטחון בפ"ת וזעזע מדינה שלמה שכאבה את כאבו.

שניהם לחמו בגדוד 13 של גולני והתאמנו במרץ לקראת כניסה לעזה. כשהגיע היום התיישב איציק סעידיאן בנמ"ר וחיכה להוראה להיכנס, כשראה זאת בן וענונו ז"ל ביקש מאיציק לקום ולצאת מהנגמ"ש והתיישב במקומו.

כמה דקות לאחר מכן מול עיניו של איציק סעידיאן נורה טיל אל הנגמ"ש שעלה בלהבות ואיתו חבריו הטובים ביותר. מאז סוחב על עצמו איציק את הטראומה והתבטא מספר פעמים בפני שרית וענונו אמו של בן "למה אלוקים לא לקח אותי במקומו". אמש כאמור לאחר שהתלונן שוב ושוב על הזנחה של הטראומה שלו על ידי משרד הביטחון, הצית עצמו ומצבו אנוש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך