מהיום אמרו – כיכר "אשת חיל"

המדובר בהצדעה לנשים באשדוד ובישראל. הכיכר שתוסב לשם החדש, היא ברחוב הבנים פינת צה"ל. זו יוזמה של אהובה יצחק עמרם, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה בקידומו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. בימים האלה התפרסם מיכרז לתיכנון , עיצוב ועבודות פיסול לכיכר.
אהובה יצחק עמרם והכיכר שתוסב לכבוד הנשים.
תתחילו להתרגל. שם הכיכר ברחוב הבנים פינת צה"ל, תוסב בקרוב לכיכר "אשת חיל". השם נבחר כהצדעה לנשים באשדוד ובישראל. מאחורי היוזמה עומדת אהובה יצחק עמרם, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, שקיבלה רוח גבית מראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי.
אהוב יצחק עמרם:  "מתרגשת לספר לכן ולכם  כי יש לנו, רק לנו באשדוד, כיכר נשים מיוחדת ויחודית בכל הארץ. אני שמחה לעדכן כי ועדת שמות ,בעיריית אשדוד, אישרה את היוזמה והבקשה שלי, במסגרת תפקידי כיועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, לכיכר האישה. היה חשוב לי לקדם כיכר שתהיה ציון, אות כבוד והערכה לפועלן של נשות אשדוד. הועדה גם אישרה את השם שנבחר לכיכר,לאחר סקר שערכנו, ברוב קולות של מאות נשים. השם שנבחר משמעותי וסמלי "אשת חיל" המבטא את עוצמתן של הנשים ויכולותיהן להיות גם רעיות, אימהות, נשים עובדות, קריריסטיות ,פעילות ומעורבות בקהילה בחברה .המיקום שאושר לבקשתנו הינו מרכזי סמלי וחשוב פינת צה"ל רחוב הבנים.בימים אלה התפרסם מיכרז לתיכנון , עיצוב ועבודות פיסול לכיכר האישה.
מזמינה אתכן לשלוח הצעות ולהשתתף בתחרות המדהימה לעיצוב הכיכר.
תודה גדולה לראש העיר ד"ר יחיאל לסריעל שיתוף הפעולה לקידום היוזמה המקסימה והמכבדת לכיכר האישה ועל התמיכה והעידוד להעצמה ולעיר מקדמת נשים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך