עצרו בירוק. מכבי חיפה ניצחה 0:3 את אשדוד

מ.ס אשדוד לא יכולה הייתה למכבי חיפה ונוצחה בבית 0:3, כשהיא מחמיצה פנדל (גורדנה) במצב של 0:1. דין דוד (חשש לשבר באצבע) ושלומי אזולאי (שריר אחורי) נפצעו ובספק לקראת מכבי ת"א ביום ראשון.
גורדנה מחמיץ את הפנדל. (צילומים: טל אקוקה)

שלושה משחקים רצופים יש למ.ס אשדוד מול מכבי חיפה ופעמיים מכבי ת"א (פעם בגביע), שלאחריהם היא יכולה לא רק להתקרב לאירופה, אלא להראות כמתאימה לשם. הראשון היה ביום שני בבית מול מכבי חיפה והוא נגמר בניצחון חיפאי 0:3. עכשיו היא יוצאת לשבוע מכבי ת"א. התקווה היא שמשם היא תחזור אחרת.

לא ישבנו עדיין. דין דוד שלח כדור (1) חזק לכיוון מסגרת אשדוד והחמיץ במעט את השער על הפתיחה. אבל מצד שני גם חיפה לא נחה (4). נטע לביא מצא את עומר אצילי בלתי מכוסה ברחבה והאחרון נגח פנימה 0:1 למכבי חיפה. איזו פתיחת משחק.

אשדוד רצתה לחזור למשחק. שלומי אזולאי (11) ראה את ג'וש כהן מחוץ לשער וניסה להפתיע אותו בבעיטה מרחוק, זה היה רק קרוב. בדקה ה-31 הוא התקרב יותר. אזולאי מצא בכדור חכם את דין דוד, שעשה תנועה מצויינת ברחבה, וכהן, שוער חיפה, יצא והכשיל את דוד. פנדל. את הפנדל בעט רועי גורדנה וכהן תיקן עצר את הפנדל. עדיין 0:1 לחיפה. זו הייתה גם תוצאת המחצית.

הקהל של מ.ס אשדוד.

אשדוד איבדה את דין דוד שסובל מחשש לשבר באצבע, עדות למפגש בפנדל מול ג'וש כהן,  ואח"כ (60) את שלומי אזולאי שנפצע גם הוא. מכה כפולה במינוס עשר ואחרי החמצת פנדל. מכבי חיפה מצידה פתחה (50) בכדור למשקוף אשדוד. מבוקה המגן שלח רוחב מצוין ודוניו הקדים את צבטקוביץ' ושלח כדור ממטרים ספורים לקורה.

בדקה ה-66 חיפה כבר עם שני שערים. הגנת אשדוד לא הצליחה להרחיק את הכדור כמו שצריך, ואצילי כבש את השני שלו במשחק. 0:2 למכבי חיפה. זה נראה גמור. 10 דקות לסיום זה נגמר סופית. צבטקוביץ' הרחיק לא טוב ואשכנזי אמר תודה וכבש – 0:3. ככה זה נגמר. עכשיו הפנים לשבוע מכבי ת"א.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (זסנו, 66), צבטקוביץ', בן הרוש, קמהאני, אבו עקל, גורדנה, אזולאי (בריהון, 60), כנעאן (מוגיס, 66), ספורי (באגיוקו, 54), דוד (אדג'י, 46).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך