חוגגים עצמאות – מיקום "משאיות השמחה" והזיקוקים

עיריית אשדוד לא מוותרת על חגיגות העצמאות. הן יגיעו אליכן עם "משאיות שמחה" וזיקוקים. להלן השעות והמיקומים בערב החג.

עיריית אשדוד לא מוותרת השנה על חגיגיות העצמאות והחליטה על "חגיגות בטוחות". בין היתר יגיעו משאיות שמחה עד אליכם. להלן המיקומים שלהם ושל הזיקוקים בערב עצאמות.

משאית מס 1 : רובע טו + יז
מתחיל רובע יז נכנס מברקת ציר ראשי עד הסוף יש כיכר לוקח שמאלה לתל חי גם ציר ראשי עד
כיכר השמש בכיכר השמש לוקח ימינה מונטפיורי עד רחוב גורדון ימינה עד הסוף בכיכר לוקח שמאלה איזור וילות עד היציאה.

משאית מס 2 רובע יא + יב
מסלול יא׳: רחוב כנרת במסלול כוכב דיינו ניכנסים לכנרת מרחוב שורק, פונים ימינה לכיוון ירקון
חוזרים לכנרת ממשיכים בכינרת לכיוון תבור חוזרים …. לאחר מכן הר הצופים חוזרים…. לאחר מכן
שומרון וחוזרים…. לאחר מכן נעמן וחוזרים. בכל חזרה יש כיכר גדולה בטיחותית.

מסלול רובע יב: כנ״ל במסלול כוכב… ניכנסים ל יב מהרצל בכיכר תמוז , נוסעים בתמוז לכיוון כיכר ה״מגה״ משם פונים צפונה )שמאלה( לכיוון כוכב הצפון עושים פרסה בכיכר כוכב הצפון פונים
שמאלה לרח אדר משם מגיעים לכיכר כוכב השחר שם פונים שמאלה לרח כוכב השחר, עושים פרסה
בצומת חזרה ופונים לרח׳ שבט לוי עד כיכר ה״מג׳יק״ שם פונים שמאלה לרח כוכב הדרום ובכיכר
מודעי פרסה חזרה לכיוון המגיק שם שמאלה לכיוון שבט לוי, פניה שמאלה ברח בנימין לרחבת הרב
פינטו משם יציאה איטית דרך רחוב הרצל בין שני רבעים יא יב.

משאית  רובע טז + יג + י

רובע י'- יג
שד המייסדים מכיוון ח' המשך ישר בכיכר עד הכיכר השניה של המייסדים
שם פונים ימי-נה לקק"ל ועושים היקף של כל קק"ל)כל הזמן ישר גם בכיכרות( עד שמגיעים לאותה
כיכר)המייסדים 45 קק"ל( ופונים שמאלה לכיוון יג'
סיור ברובע יג'
כניסה מדוד המלך 1 עד דוד המלך 20
פניה ימינה לשאול המלך אחכ פניה שמאלה לשלמה המלך
ואחכ פניה שמאלה ביהויכין המלך בשלמה המלך פניה ימינה
ואחכ ימינה בשאול המלך אחכ ימינה לדוד המלך ואחכ שמאלה לאמציה המלך
יציאה שמאלה בשלמה המלך עד שלמה המלך 13 פניה ימינה וימינה בחיזקיה המלך 2 עד חזקיה
54 ומשם ימינה ושמאלה לשמה המלך עד כיכר דוד המלך/שלמה המלך
פניה שמאלה בכיכר לדוד המלך עד כיכר אלטלנה אחכ ימינה באלטלנה לעברו ליד גן קק"ל החדש באלטלנה

רובע ט"ז:
נכנסים מרובע יג לרובע טז כביש אפרסק כביש ישר יש בו 2 כיכרות בציר הראשי לרחובות את ם ואז
כניסה בין הרחובות עד ליציאה של רחוב אפרסק לבני ברית

משאית מס 4 :רובע : סיטי , מער , מרינה
להיכנס מבני ברית למנחם בגין ובכיכר ימינה לרחוב העצמאות לבצע את כל העיקוף עד החזרה
לכיכר, להקיפה ולהיכנס לרחוב הציונות ולהקיפה עד הכיכר ומשם לצאת דרך מנחם בגין לכוון כיכר גן
העיר ואז כניסה למעל ויצאה בכיוון יא )בן עמי( ירידה לים ואז ימינה כניסה למרינה כניסה מכיכר
המשפרשיות לכיוון אקסודוס. בכיכר שמאלה לאגוז. חזרה דרך אגוז למפקורה עד היציאה במשה
דיין.

רובע ה :
מאבן עזרא לאחד העם ואז ל שבזי משם לבלפור
ואז ברנר ממשיך להרב ניסים משם ליהודה הלוי
ממשיך לביאליק ,אורלוזורוב ו אלכסנדר פן.
רובע ד:
מתחילים מחיים שפירא )תגיע מרובע ה( שמאלה לקרן היסוד ימינה לשדרות ירושלים ימינה בכביש
החוף ימינה ברוגוזין ימינה בחיים שפירא שוב ימינה בשדרות ירושלים שוב ימינה בכביש החוף שוב
ימינה ברוגוזין ישר עד יצחק הנשיא

משאית מס 7 : א +ב+ג:
ז'בוטינסקי נכנס להסתדרות , שב י ציון רחוב אילת עולה בקדש לרחוב סיני הראשונים עד לז'בוטינסקי
בחזרה ואז עולה לחיבת ציון , מרזוק
יורד לקודשי בלזן משם ממשיך לנוראדו ומשם לאשכול אז יוצא לדקל ואז רו גוזין שבי ציון עד הרצל
מסלול רובע ב רחוב המעפילים .הרב קוק . אבן גבירול יצחק שדה . יוספטל. רמבם. הרב מימון .
בורוכוב . שבי ציון קיבוץ גליות . אגדיר יורדי הסירה . המעפילים ומסיים ברחוב סטרומה . צומת
קיבוץ גליות
מסלול רובע ג'
1 .הפלמ"ח לכל אורכו – מבני ברית ועד כיכר אלתא
2 .ואז ימינה בכיכר אלתא לשדרות יצחק הנשיא
3 .ברמזור הראשון ביצחק הנשיא ימינה לרחוב האדמו"ר מפיטסבורג עד הסוף – צומת T
4 .שמאלה חזרה לשדרות הפלמח ויציאה מבני ברית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com