קריטריון אולימפי בינלאומי ליעקב טומרקין

טומרקין קבע את הקריטריון האולימפי הבינלאומי ב-200 מעורב אישי עם 1:59.46. טומרקין: "שמח שאחרי הרבה זמן חזרתי לשחות מתחת לשתי דקות ב-200 מעורב".
צילום: באדיבות איגוד השחייה

אליפות שטוקהולם הפתוחה ננעלה הערב (ראשון) עם עוד הצגת גמרים מוצלחת עבור נבחרת ישראל. במוקד, יעקב טומרקין קבע את הקריטריון האולימפי הבינלאומי ב-200 מעורב אישי עם 1:59.46, ורביעיית השליחות ב-4×100 חופשי שברה את השיא ישראלי, עם 3:41.61 דקות. כמו כן, אנסטסיה גורבנקו קבעה שיא נוער ב-100 חזה.

טומרקין בן ה-29, שסיים במקום השני בגמר אחרי אנדראס וזאיוס היווני (1:58.47), צריך לחזור על הזמן באחת מתחרויות הקריטריון ביוני כדי להבטיח את מקומו בטוקיו. בסיום אמר: "שמח שאחרי הרבה זמן חזרתי לשחות מתחת לשתי דקות ב-200 מעורב. אחרי שראיתי את המשחה, הבנתי שהייתי יכול לשחות גם יותר מהר, אם הייתי מסיים את החתירה כמו שצריך, אבל אחרי ארבעה ימים של תחרות, אני שמח לסיים ככה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך