רן בן שמעון לקראת מכבי חיפה: "באים בתחושות טובות, עם ביטחון טוב"

מכבי חיפה השנייה בטבלה תגיע בשני (20.45, איצטדיו הי"א) למשחק מול השלישית מ.ס אשדוד. המאמן רן בן שמעון מדבר על המשחק וקורא לקהל, בצוותא עם הקשר שלומי אזולאי, להגיע.
רן בן שמעון. (צילום: טל אקוקה)

מכבי חיפה תגיע ביום שני, לאיצטדיון הי"א (20.45). חיפה בלחץ מאחר וכל נקודה שהיא תאבד, תשפיע על גורל המאבק שלה על תואר האליפות מול מכבי חיפה. באשדוד לא יהיה בסגל פאהד באיו הפצוע. המאמן רן בן שמעון והקשר שלומי אזולאי התראיינו לפני המשחק והתייחסו גם לקהל.

רן בן שמעון: "באים בתחושות טובות, עם ביטחון טוב. בקבוצה שלנו יש קשר ישיר בין רמת המוכנות שלנו לאיך שאנחנו נראים במשחק, ואנחנו משתדלים להכין את השחקנים הכי טוב שאפשר. זו יריבה חזקה, ונצטרך לבוא מוכנים. אנחנו חושבים רק על המשחק הקרוב, לא על העומס, חושבים רק על מכבי חיפה. יגיע הרבה קהל מחיפה, חשוב לנו שיגיע כמה שיותר קהל מאשדוד, יש לנו פה שחקנים שחיים פה וגדלים פה בתוך הקהילה, וצריכים כל תמיכה שיש, והעונה באמת שיש מה לראות ממ.ס אשדוד".

שלומי אזולאי: "משחק חשוב עבורנו, מול קבוצה טובה מאוד שרצה לאליפות, ונרצה להמשיך בכדורגל שאנחנו משחקים, ומול הקהל שלנו אנחנו רוצים לחזור לנצח, זאת השאיפה. היה קשה בלי קהל, זה הרגיש כמו משחקי אימון, ואנחנו שמחים שהקהל חזר. מאמין שהקהל של חיפה יגיע, אבל גם שלנו יבוא לתמוך בנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך